HV71 - BIF - Brynäs IF
HV-BRYNÄS 140118
« Föregående · 1607513 Till forumet
Sv: HV-BRYNÄS 140118
tjugo8: Mycket bra! Det är dags för Oskar nu, riktigt kul för honom. TJ, ge juniorerna lite riktigt förtroende nu. Andra lag spelar in sina juniorer tillsammans med etablerade spelare medans Brynäs gärna spelar juniorerna tillsammans endast med syftet att avlasta de andra, föga utvecklande.
+ 4
Sv: HV-BRYNÄS 140118
Sansad: Snart dags att börja rulla iväg mot Jönköping ska hämta upp några polare på vägen som just nu har ölfrukost :-P Hujedamig mig!
+ 3
Sv: HV-BRYNÄS 140118
Forsberg78: Låter som ett härligt upplägg.... för polarna! Blir lite avis. Tänk på att ni åker in i bibelbältet ;-) Kör försiktigt!
+ 2
Sv: HV-BRYNÄS 140118
Tippar : 2 -4 till BIF. Nordan , Harju , Gunde och varför inte Oskar Lindblom målskyttar.
Sv: HV-BRYNÄS 140118
Hemskt det här! Nokke opererad efter bastufylla, Sebbe på torken, Ollas har en tredagars bakfylla, Bertillsons fyllvurpa, vad mer?
+ 3
Sv: HV-BRYNÄS 140118
En tredjedel av A-laget skadade. Match efter match. Hur är det möjligt? Finns gud?
Sv: HV-BRYNÄS 140118
Är fan pinsamt med alla skador, är det gjorda av glas??
HV inte långt efter i tabellen i och med dagens vinst...
+ 1
Sv: HV-BRYNÄS 140118
70 Rodrigues: Djoos har blivit klasser bättre på offensiv blå. Ser ut som han lärt en hel del av mästaren där.
Sv: HV-BRYNÄS 140118
tjugo8: hur fan kan blinda wimseborg dömma hv matcher . Han är ju för fan smålänning precis som håve. Vill håve ha hjälp precis som värmlandssvinen fick i torsdags . Vad ska han bluda för i dag . ? Kapning av Gunde så är sässen komplett .
Sv: HV-BRYNÄS 140118
70 Rodrigues:
Tänkte berömma juniorerna så missar Brodde markeringen på blå.
Bästa starten 2014, farten, passen o vi kommer in på mål
Synd att vänta t 5:e matchen för att ha fokus o energi
Tänkte berömma juniorerna så missar Brodde markeringen på blå.
Bästa starten 2014, farten, passen o vi kommer in på mål
Synd att vänta t 5:e matchen för att ha fokus o energi
Sv: HV-BRYNÄS 140118
Lite sött när Djoos får frågan hur det går för de yngre som fått chansen på grund av alla skador....
+ 2
Sv: HV-BRYNÄS 140118
Funderar över hur laget kan komma att se ut inför slutspel eller förkvalet till kvarten, typ... Törs man verkligen hoppas på tilltänkt ordinarie lag eller ska skadeskiten verkligen kunna fortsätta
Sv: HV-BRYNÄS 140118
Zappaholic: Upprinnelsen är ju nr 28 som säljer sig väldigt billigt innanför blå.
Är man junis, så är man... ;-)
Synd på en i övrigt bra period från vår sida, med tanke på skadeläget.
HV:s större tyngd och rutin kan tyvärr bli utslagsgivande över 60 minuter, det är min känsla.
Hoppas jag har fel...
Är man junis, så är man... ;-)
Synd på en i övrigt bra period från vår sida, med tanke på skadeläget.
HV:s större tyngd och rutin kan tyvärr bli utslagsgivande över 60 minuter, det är min känsla.
Hoppas jag har fel...
Sv: HV-BRYNÄS 140118
maddog1970: Kunde inte skriva det bättre själv! Kul att det inte blev en juniskjedja. Oskar har potential, det ser man!
Sv: HV-BRYNÄS 140118
maddog1970: Växjö-Trottoarkanten 1-3 :-(
De trodde visst de var bäst i Sverige när de slog SAIK borta...
Sv: HV-BRYNÄS 140118
maddog1970:
Ha, kom just på att det var Herr Braastad som var Brynäsare, men säker Remy också...;)
"Junisen" Lindgren går bom i boxen...o HV gör det Brynäs borde ha gjort
Men Lindblom hänger en ikväll va?
Sv: HV-BRYNÄS 140118
tjugo8: HiV hänger ju inte med i egen zon. Synd att vi inte kan utnyttja det bara.
« Föregående · 1607513
