I morgon skall jag till Gävle,
293641 Till forumet
I morgon skall jag till Gävle,
men inte för att kolla på hockey! Grabben skall dit med sitt innebandy gäng för att spela "Kalle Anka Cup". Tror att Markus bommar igen i kassen och vill visa den mångfaldiga publiken sitt kunnande. Micke Lind, Ove Molin avgör med soloraider från mittzon. 2-0 till vårat Brynäs och vi ser framtiden ann med ljusare vyer.
293641