Inför Brynäs - Luleå
« Föregående · 1185708 · Nästa » Till forumet
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Varför måste vi spela av matchen bara för att vi råkar leda med 3-0 i paus? Nu förlorar vi skotten trots propagandhockey i 20 minuter.
Sv: Inför Brynäs - Luleå
rackham: är du på allvar? VEM gick överhuvudtaget i slutspelet? O du behöver inte säga Widing bara för att han lyckades göra mål, utöver det menar jag!
Sv: Inför Brynäs - Luleå
rackham: Det är historia. Han har börjat mycket bättre nu än förra säsongen och det är n hel del matcher kvar. Bara att glädjas över att han gör poäng
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Bissett19: trasig skridsko sägs det, senaste jag hörde från kompisen på läktarn var att han gick ut.
Sv: Inför Brynäs - Luleå
rackham: poängmässigt...i snitt en av de bästa förra säsongen trots många missade matcher i den berömda starten.
Kommer överraska dig och många fler denna säsong, även i slutspel.
Kommer överraska dig och många fler denna säsong, även i slutspel.
Sv: Inför Brynäs - Luleå
65selander:
Specialsträckorna i mars/april, Selander, Specialsträckorna i mars/april...
Specialsträckorna i mars/april, Selander, Specialsträckorna i mars/april...
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Brynäs har verkligen vaknat till liv!
Jag känner mig otroligt tom i huvudet, Ja totallt, eh, vet ingenting.
Jag känner mig otroligt tom i huvudet, Ja totallt, eh, vet ingenting.
Sv: Inför Brynäs - Luleå
andreasknox: Ett gammalt hockeyordspråk, när Brynäs spelar finns inget annat.
Sv: Inför Brynäs - Luleå
tompap71:Basse bokad för ett mål o en assist hittills, vart tog alla som vill bänka eller låna ut han vägen?
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Haha gu så skönt att både ha Kudroc och Granström på isen samtidigt när det blir bråk!
Sv: Inför Brynäs - Luleå
65selander: ytterligare en backskada? LJ hsr gått ut enligt min kontakt i LA.
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Bissett19: Vem är det i Brynäs som inte kan räkna. Blir så less på onödiga utvisningar
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Bissett19: Måste berätta att efter 6 minuters spel så hade jag fått 4 sms från en HS-användare i södra sverige,där det stod:" hönsgård i Brynäs försvar,skridskoåkningen måste upp,forecheckingen måste bli bättre,pinsamt PP...."
Sen började målen trilla in och smsen avtog....;)
Tror ni kan gissa vem det var ifrån...;)
Hmmm undrar vem det kan vara... Gunnar Persson eller Sjödin...
lägger min röst på Tony "Neggovitch" Rodrigues
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Bissett19: Jag har fått negativa sms i periodpausen av samme legendar. Det finns ALLTID något/några att klaga på! ;)
Sv: Inför Brynäs - Luleå
65selander: ha ha...nä du har fan rätt...Men det vore onekligen väldigt skönt med en trepoängare idag också....jag lär väl inte få se en seger på torsdag i Chokladkartongen....
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Jösses vilken period av Brynäs,jag är mållös,vi kör ju över Luleå!
Måste berätta att efter 6 minuters spel så hade jag fått 4 sms från en HS-användare i södra sverige,där det stod:" hönsgård i Brynäs försvar,skridskoåkningen måste upp,forecheckingen måste bli bättre,pinsamt PP...."
Sen började målen trilla in och smsen avtog....;)
Tror ni kan gissa vem det var ifrån...;)
Måste berätta att efter 6 minuters spel så hade jag fått 4 sms från en HS-användare i södra sverige,där det stod:" hönsgård i Brynäs försvar,skridskoåkningen måste upp,forecheckingen måste bli bättre,pinsamt PP...."
Sen började målen trilla in och smsen avtog....;)
Tror ni kan gissa vem det var ifrån...;)
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Tommy: Lauritsen har skjutit hälften av Brynäs skott i första, JÄVLIGT het! :)
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Jaha, blir det en 6-7 mål framåt idag eller slutar matchen 3-2? Kul som fan det här, men ändå lite läskigt, det är ju ändå Brynäs vi håller på, som sagt! =)
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Riktigt fin första period av Brynäs! Minst lika bra som mot HV, men den här gångenfår vi utdelning med! =)
« Föregående · 1185708 · Nästa »