Ingen lyckas i blågult
« Föregående · 210701 Till forumet
Ingen lyckas i blågult
Inför dagens match mot ryssarna måste man undra varför aldrig nån brynäsare gör nåt större väsen av sig i Tre Kronor numera. Ingen kan väl beskylla Niklas Anger för att varit särskilt framträdande i de matcher som gått hittills i SHG. Jag minns faktiskt inte på rak arm när en brynäsare riktigt lyste i landslaget senast...
« Föregående · 210701