Inte över riktigt än
« Föregående · 2486161 · Nästa » Till forumet
Sv: Inte över riktigt än
SaggeBoy: Vi spelar bra och HV har inte alls vaknat ännu. Det får gärna fortsätta så här 😅
Sv: Inte över riktigt än
Zappaholic: Samma här . Får uppdateringar på tlf . Mer klarar jag inte av nu . Är så satans besviken på hela föreningen ..
Sv: Inte över riktigt än
Buddha: Det vore en snygg syn. Men jag tänker på arvet och spelar mina kort väl.
+ 3
Sv: Inte över riktigt än
Chanzone: Ser inte matchen. Smyger med telefonen under middagsbordet medan jag konverserar med svärmor.
En konst vi hockeyfanatiker behärskar väl. Vi har alla varit där. Ikväll är det min tur.
En konst vi hockeyfanatiker behärskar väl. Vi har alla varit där. Ikväll är det min tur.
+ 4
Sv: Inte över riktigt än
Buddha: har en känsla att nu skiter vi i allt och säkrar detta förbannade kontraktet. Detta är match 1 av 3 måsten. Kom igen nu
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Å Kinvall klarar inte ens av att lägga en halvmeterspassning till rätt adress. Helt väck.
Sv: Inte över riktigt än
Kval eller inte. Vill bara att vi slår Hv idag och visar att de ska fan inte säkra nåt kontrakt i vår arena.
+ 7
« Föregående · 2486161 · Nästa »
Lindbäck?