Inte över riktigt än
« Föregående · 2486417 · Nästa » Till forumet
Sv: Inte över riktigt än
Jösses, har Limpan en förstått att matchen börjat?
Ser ut som en av sengångare i Zootroopolis
Ser ut som en av sengångare i Zootroopolis
Sv: Inte över riktigt än
Att Lindbäck inte byter av sig själv..
Måste ju inse att inget funkar för honom just nu.
Måste ju inse att inget funkar för honom just nu.
Sv: Inte över riktigt än
Chanzone: Alltså, om vi förlorar denna match så kommer jag ÖPPET kräva att Honken lämnar Brynäs. Det är sjukt om hur Manner kan låtas påverkas av Honken.
+ 2
Sv: Inte över riktigt än
Jobbocop: Fullkomligt obegripligt hur man kan ställa Lindbäck i mål i en sådan här match.
+ 6
Sv: Inte över riktigt än
Nu är det två skitmål i baken, men Lindbäck är inte tryggheten vi behöver. Han ser rätt förvirrad ut, och är väldigt "rörig" vid förflyttningarna.
+ 3
Sv: Inte över riktigt än
varulf: ”snabba att döma”, har du sett denna säsong?????
Killen har spelat hockey i princip hela sitt liv och kunde inte vänja sig till stor rink efter typ 30 (TRETTIO) matcher ….
Vet inte om han har gjort det ännu?
Killen har spelat hockey i princip hela sitt liv och kunde inte vänja sig till stor rink efter typ 30 (TRETTIO) matcher ….
Vet inte om han har gjort det ännu?
Sv: Inte över riktigt än
Varje gång Lindbäck gör en förflyttning i sidled känns det som han gör det 2 dm för långt. Sen har han svårt att hinna tillbaka i position igen.
+ 2
Sv: Inte över riktigt än
Sportnisse: han har ju hållit ihop lemmarna i NHL några säsonger så vi skall inte vara så snabba att döma
Sv: Inte över riktigt än
Var det inte Malmö Brynäs dominerade i första bara för att gå ut i andra och sedan glömma bort hur man spelar.
Inget nytt med andra ord.
Inget nytt med andra ord.
Sv: Inte över riktigt än
Henrik_Tikare:
Statistiken byggde på antal räddningar och svårigheten på dessa dvs försvarsspelet räknas inte med. Kontentan av det lilla jag hann se var att Lindbäck låg klart högst av Brynäs målvakter (bättre än Ortio) o typ 6:a totalt. Men som sagt hann bara se det snabbt.
Statistiken byggde på antal räddningar och svårigheten på dessa dvs försvarsspelet räknas inte med. Kontentan av det lilla jag hann se var att Lindbäck låg klart högst av Brynäs målvakter (bättre än Ortio) o typ 6:a totalt. Men som sagt hann bara se det snabbt.
+ 2
Sv: Inte över riktigt än
Sportnisse: Snälla byt ut Limpan! Han ser ju helt vilsen ut i målet. Kommer kosta oss matchen om han
forsätter så här.
forsätter så här.
+ 4
Sv: Inte över riktigt än
Huge: Lindbäck håller ju inte ihop armarna och kropp. För 10 gången denna säsong. Sätt på sig monoklarna nu. Apropå Limpan hat - det DU står för är ren och skärt supporterhat. Är det någon härinne du har respekt för? Usch!
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
{8399}: otroligt mycket mer nervös med Lindbäck i kassen kontra Olkinoura.
+ 5
« Föregående · 2486417 · Nästa »