Introlåt
« Föregående · 1175947 Till forumet
Sv: Introlåt
Lindström:
När Rådbjär och hans domarteam glider in på isen är ju denna gjuten:
www.youtube.com/watch?v=8TMH2Yn4-t0&feature=related
När Rådbjär och hans domarteam glider in på isen är ju denna gjuten:
www.youtube.com/watch?v=8TMH2Yn4-t0&feature=related
Introlåt
Vilken tycker Ni skulle vara den bästa introlåten?
Jag anser att KISS - Within skulle vara det ultimata introt :D
Jag anser att KISS - Within skulle vara det ultimata introt :D
« Föregående · 1175947