Introlåt
« Föregående · 1179356 · Nästa » Till forumet
Sv: Introlåt
arnio: "Han vill helt enkelt ha förslag från er vad ni vill se för sekvenser. Så skicka förslag till mig även här så vidarebefodrar jag dem."
Lysande supporterinitiativ!
Vid underläge: Scen från Hajen. Jagat offer blir en munsbit för vår hjälte. Självklart med musikslingan till filmen i bakgrunden. Daada daada daada dadaaaaa dadadadadada dadaaaaaaaaaaaaaaaaa
Vid underläge mot Färjestad kör man tortyrscenen från Reservoir Dogs. Ackompanjerat med Stuck in the Middle with You. Funkar vid ledning också. Och oavgjort.
Ligger vi under mot Rögle eller SSK kör vi Killinggängets version.
Lysande supporterinitiativ!
Vid underläge: Scen från Hajen. Jagat offer blir en munsbit för vår hjälte. Självklart med musikslingan till filmen i bakgrunden. Daada daada daada dadaaaaa dadadadadada dadaaaaaaaaaaaaaaaaa
Vid underläge mot Färjestad kör man tortyrscenen från Reservoir Dogs. Ackompanjerat med Stuck in the Middle with You. Funkar vid ledning också. Och oavgjort.
Ligger vi under mot Rögle eller SSK kör vi Killinggängets version.
Sv: Introlåt
Kan inte sluta tänka på vad man kan göra för häftigt med det relativt svaga introt.. och visst, när man väl tänker så går det göra det helt okej...
tänker på under uppbyggnaden av introt , när bas, eller trummor går i takt..
Om man där lagt ett kraftigt (vet inte vad det heter, streposkåp eller dylikt, som man nästan får epilepsianfall av.. bra mycket, kraftigare än det som infinner sig nu i läkerolen..)
Då skulle det kunna bli galet i läkerolen:P.
tänker på under uppbyggnaden av introt , när bas, eller trummor går i takt..
Om man där lagt ett kraftigt (vet inte vad det heter, streposkåp eller dylikt, som man nästan får epilepsianfall av.. bra mycket, kraftigare än det som infinner sig nu i läkerolen..)
Då skulle det kunna bli galet i läkerolen:P.
Sv: Introlåt
sylf: "Eller som på 90 talet, då dom körde Anita Lindbloms "sånt är livet" vid varje bortamål. Jag var på muggen mot HV hemma och BIF ledning 4-0, trodde skivan hakat upp sig därute, när jag kom in igen så stod det visst 4-4. Sånt ger trauman långt in i livet!"
- Minns den! :-(
Blev 4- 6 va? Trots ledning 4- 0 efter 2 perioder. Fy fan! Gick i korridoren efter 4- 4 minns jag. Kunde inte se skiten...
Owe Thörnberg, Bert- Roland Nilsson, Ivan Hansen... Jag ryser av obehag!
- Minns den! :-(
Blev 4- 6 va? Trots ledning 4- 0 efter 2 perioder. Fy fan! Gick i korridoren efter 4- 4 minns jag. Kunde inte se skiten...
Owe Thörnberg, Bert- Roland Nilsson, Ivan Hansen... Jag ryser av obehag!
Sv: Introlåt
Gurra88: Som sagt, jag vet inte om det är spikat men det lät som mer eller mindre bestämt.
Personligen avskyr jag låten, precis som jag avskydde förra årets intro till en början. Efter ett tag tyckte jag att den var helt ok så jag antar att man kan leva med den här också, om de synkar den och kanske väljer en mer instrumental version. Hade dock önskat något maffigare och lite nytänkande.
Personligen avskyr jag låten, precis som jag avskydde förra årets intro till en början. Efter ett tag tyckte jag att den var helt ok så jag antar att man kan leva med den här också, om de synkar den och kanske väljer en mer instrumental version. Hade dock önskat något maffigare och lite nytänkande.
Sv: Introlåt
Gurra88: Håller med om att det kan bli bra om man synkar in det bra så det är beaten spelarna kommer in till.. annars blir det pannkaka helt och hållet, men jag är övertygad om att det kommer bli så. Alltså att spelarna åker in till beatet i låten som jag personligen tycker är urskönt! :P
Sv: Introlåt
Hitman: Hm, jag gillar ju electro/house låtar. Såna som förra årets infinity och denna som du länkade till. Det är skönt gung i dem osv. Men frågan är om det är rätt att ha dem i ett intro.. Kan man synka in låten rätt tills då spelarna kommer in på isen så kan det bli bra, förra säsongen blev det en tyst sekund innan Infinitylåten kom igång efter mediakubintrot så att säga..
Sv: Introlåt
Hitman: så till den smörjan ska de gå in till?? Hahaha.. maken, icke-stämningshöjare får man leta efter.. Hoppas på allvar inte de tänkt ha den där smöriga sångaren i början, skulle väl isåfall vara beaten som funkar, men som du säger nästintill som förra året, bara att detta är bra många snäpp sämre.. Vem av våra finniga junisar har kommit på detta stolpskott tro?
Sv: Introlåt
Keyser Söze: "Det ska vara knäpptyst efter ett bortamål, det finns inget värre än när nån ska försöka göra sig lustig över ett baklängesmål. Minns med obehag att man i slutet på 80-talet spelade Beethovens 5:a och nåt obegripligt musikstycke som gick nåt i stil med "kära vänner så kan det gå, ibland när inte haspen är på..." Dett har ärrat min själ för evigt."
Ja du har nog rätt...
Ja du har nog rätt...
Sv: Introlåt
arnio: Det ska vara knäpptyst efter ett bortamål, det finns inget värre än när nån ska försöka göra sig lustig över ett baklängesmål. Minns med obehag att man i slutet på 80-talet spelade Beethovens 5:a och nåt obegripligt musikstycke som gick nåt i stil med "kära vänner så kan det gå, ibland när inte haspen är på..." Dett har ärrat min själ för evigt.
Sv: Introlåt
HF: "DÅ har jag varit på kansliet och diskuterat detta. Som väntat så är det spelarna som väljer låt till introt. De yngre spelarna får komma med förslag och sen beslutar spelarrådet. Detta kommer inte att bli någon förändring på då spelarna känner att det är viktigt att det är de som valt låten.
Henrik, som sköter introt med mera, var dock intresserad att få låtlistan som finns här på omröstningen så kanske han kan lägga in några av dessa på andra ställen i stället. Så han kommer att få den av mig. HAn var förövrigt glad att det kommer kommentarer från fans och han är intresserad att höra mer vad ni tycker. Så har ni kommentarer eller förslag så skicka dem till mig här på HS eller på [email protected] så ska jag framföra dem.
Sedan hade han ett önskemål om hjälp. Under inmarchen inför andra och tredje perioderna så kommer olika sekvenser från filmer att spelas upp, lite beroende på vad det står i matchen. Tex talet i inledningen av Gladiator, "What we do in life, echoes in to eternity" mm. Han vill helt enkelt ha förslag från er vad ni vill se för sekvenser. Så skicka förslag till mig även här så vidarebefodrar jag dem.
Vad gäller introt för i år så kommer det att bli väldigt snarlikt som förra året rent låtmässigt. Videosekvensen består av små korta citat från spelarna, typ "Jag gör allt för att vinna", "Jag viker aldrig ner mig". Det kommer att börja gå en reklamfilm som är snarlik på tv idag. Den ska gå både här och i Uppland och Hälsingland, så håll utkik.
En annan sak, mållåten som var under träningsmatchen är, till min fasa, den som kommer att användas. Jag framförde ett starkt ogillande och han skulle kolla om de kunde hitta något alternativ. Mitt förslag är "Måååål igen". Här går det självklart att påverka, så kom med förslag.
Till sist kan jag meddela att nya souvenirerna är på gång, jag har sett ett urval och det ser riktigt bra ut. De har en kollektion med mer supporterinspirerad stil. Sen finns en kollektion som är mer diskret. Till sist har de en helt egen kollektion för Selander (eller om det var för kvinnor) som går i rosa."
Det är ju skitbra!!! Kul att kansliet är intresserade av detta! Våra låtar kan ju som sagt spelas under andra delar av matchen. Till nästa säsong so kan kanske fansens lista ges till spelarna och kanske de gillar något av vårat föralag.
Det där med förslag till filmsekvenser är ju kanon, bara ut och leta.
Bra jobbat HF !!!!!!
Henrik, som sköter introt med mera, var dock intresserad att få låtlistan som finns här på omröstningen så kanske han kan lägga in några av dessa på andra ställen i stället. Så han kommer att få den av mig. HAn var förövrigt glad att det kommer kommentarer från fans och han är intresserad att höra mer vad ni tycker. Så har ni kommentarer eller förslag så skicka dem till mig här på HS eller på [email protected] så ska jag framföra dem.
Sedan hade han ett önskemål om hjälp. Under inmarchen inför andra och tredje perioderna så kommer olika sekvenser från filmer att spelas upp, lite beroende på vad det står i matchen. Tex talet i inledningen av Gladiator, "What we do in life, echoes in to eternity" mm. Han vill helt enkelt ha förslag från er vad ni vill se för sekvenser. Så skicka förslag till mig även här så vidarebefodrar jag dem.
Vad gäller introt för i år så kommer det att bli väldigt snarlikt som förra året rent låtmässigt. Videosekvensen består av små korta citat från spelarna, typ "Jag gör allt för att vinna", "Jag viker aldrig ner mig". Det kommer att börja gå en reklamfilm som är snarlik på tv idag. Den ska gå både här och i Uppland och Hälsingland, så håll utkik.
En annan sak, mållåten som var under träningsmatchen är, till min fasa, den som kommer att användas. Jag framförde ett starkt ogillande och han skulle kolla om de kunde hitta något alternativ. Mitt förslag är "Måååål igen". Här går det självklart att påverka, så kom med förslag.
Till sist kan jag meddela att nya souvenirerna är på gång, jag har sett ett urval och det ser riktigt bra ut. De har en kollektion med mer supporterinspirerad stil. Sen finns en kollektion som är mer diskret. Till sist har de en helt egen kollektion för Selander (eller om det var för kvinnor) som går i rosa."
Det är ju skitbra!!! Kul att kansliet är intresserade av detta! Våra låtar kan ju som sagt spelas under andra delar av matchen. Till nästa säsong so kan kanske fansens lista ges till spelarna och kanske de gillar något av vårat föralag.
Det där med förslag till filmsekvenser är ju kanon, bara ut och leta.
Bra jobbat HF !!!!!!
Sv: Introlåt
HF: Rap das armas, som ni nämde är ju en riktig sommarplåga, som man kan spy på.. men visst, det är bra gung i den, och det kan nog behövas i stela läkerolen... Inte helt dåligt som mål-låt ändå skulle jag vilja påstå..
Men vad är intro låten? Samma låt som förra året känns ju väldigt lökigt..?
Om inte hur svårt kan det va att få veta vilken det är?
Men vad är intro låten? Samma låt som förra året känns ju väldigt lökigt..?
Om inte hur svårt kan det va att få veta vilken det är?
« Föregående · 1179356 · Nästa »
Där hör du, Rodrigues. Man kan inte kräva segrar av Brynäs.
Verkar som om Nubben vuxit ut till ett helrör i Frölunda.