1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778929 inlägg · 7967 ämnen

Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021


Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Silfverkroken: Här måste ju vi få PP

Helt jävla sjukt...Berg slår ju en rak höger i nyllet på Sallinen. Och en skallning.

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Rönnqvist i studion tycker inte att Sallinen ska slå Berg som ligger ner, men att slå nån med ansiktsskydd på sig är helt ok?

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Bästa Brynäsare står i LIFs mål!!

Kör över Berg, han skallar Sallinen!! MÅSTE bara 2+2

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
mattias - 74: väldigt konstig period, gissar på att Brage står i andra perioden

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Alfred :

NU är det uppförsbacke men det är rättvist tycker jag med tanke på hur spelat sett ut senaste 3 .4 min

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Skönt med ledning men man undrar ju vad Juvonen drack innan matchen?

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Zappaholic: Men 3–1 mot ett riktigt blekt leksand

Lägg till ramträffarna på detta också

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Kallt, Sallinen! Resultatet av ett bra bp

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Ständig:JAAAAAA!!!

Juvonen ser stark ut.

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
{8399}: jaaaaaaaaaaa


Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Forsberg 1978: Petter säger att utvisningen är jättehård. Varför inte säga som det är, den är JÄTTEFEL!
SALLINENNNNN!

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
JAAAAAAAAAAAAAAAA SÅ JÄVLA GÖTT!!!

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Davey85:

Håller faktiskt med dig, även om Brynäs båda är klara så skall Leksand ha en också


Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Wow vilken svan 🤬

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Davey85: vilken jävla interference på Ölund!

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Davey85: domarna försöker hjälpa Leksand så gott det går

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Nu får domaren kamma till sig, att ta dessa två och släppa Harpers...nä, lite röd tråd nu tack.

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Detta kommer inte hålla!!!

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
bradberry: Ja, den var klantig, tycker dock Leksingen bör åka ut i situationen där Harper träffar stolpen.

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Forsberg 1978: Extremt klantig utvisning.

Märklig period. Vi har gjort två mål som kunde varit 5... Ändå har vi gjort en riktigt dålig period...

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
{8399}: Nu jäääääävlar håller ni knätofsarna korta o bara vinner detta!!! Heja Brynäs!!🇸🇪🎊🎇🎆🎉😎

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
2-2 nu och nerverna utanpå tröjorna igen....

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
bradberry: varning för Cehlárik nu

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Onödigt att ge Leksand pp i det läget. Måste minimeras.

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Så jävla onödigt av Desh....

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Peja: Oj... Då var vi 100 % där ett tag alltså..?😃

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
bradberry: Adam Pettersson vann matchens första tekning.

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Vinner Brynäs en tekning så brallar jag på mig... Har vi 0%...?

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
{8399}: Hade varit avgjort redan om ni inte haft otur med stolpe och ram


Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Dehär tar vi enkelt, vi kan lika gärna lägga ner elitverksamheten om vi skulle torska mot trottoarkantens...

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Zappaholic:

TYcker båda målvakterna ger ett osäkert intryck hittills men att Juvonen agerar såhär hör inte till vanligheterna


Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
{8399}: Älska K.Berglund

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
bradberry: Så ortoligt roligt för K.Berglund som har haft det så tungt.

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Anders Berg: Ja, släpper retur på varenda skott.

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
bradberry: Otroligt skitskott av Berglund. Galen utdelning hittills.

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Anders Berg: Tror det är Juvonen som tappat in varje puck hittills...

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
NOLL TAJMING I SPELET! Vafan sysslar de med på isen? Bevittnar en av de sämre perioderna i år hittills...

Att vi leder med 2-1 är ju ett hån mot sporten...🤷‍♂️ Men skönt såklart...

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
{8399}:

Ja gud vilken kross det är, 3 målvaktstavlor i en jämn match hittills

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Andrén håller ju på att tappa in varenda puck.





Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Brynäsgubbe: 2-1 underhållande att kolla på


Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Viktigt mål. Ser uselt ut annars.

« · 2119623 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)