Kvartsfinal 1 Färjestads BK-Brynäs IF 8/3-2011
« Föregående · 1358098 Till forumet
Sv: Kvartsfinal 1 Färjestads BK-Brynäs IF 8/3-2011
Okej.
Brynäs har alltså mött FBK i tre kvartsfinaler.
0-3 i serier och 0-10 i matcher,man kan säga att dom har ett liiiitet övertag.
Brynäs har alltså mött FBK i tre kvartsfinaler.
0-3 i serier och 0-10 i matcher,man kan säga att dom har ett liiiitet övertag.
Sv: Kvartsfinal 1 Färjestads BK-Brynäs IF 8/3-2011
Zzz:
Ingen fara med Jonte C,han vill lira redan imorrn=)
Ingen fara med Jonte C,han vill lira redan imorrn=)
Sv: Kvartsfinal 1 Färjestads BK-Brynäs IF 8/3-2011
Om jag fick välja ett lag jag inte vill möte i en kvartsfinal så är det Färjestad. Självklart är det nu dessa vi får möte. Det kommer att bli otroligt tuffa matcher, det är trots allt 2:an mot 7:an som möts. Men jag tänker inte säga att det är omöjligt. Det här laget har visat att dom kan vinna mot samtliga lag i serien och är starka hemma. Kan man bara få igång flytet hemma och inte hamna under ett enormt tryck borta så tror jag att chansen finns. Jag säger att chansen är 20/80.
Sv: Kvartsfinal 1 Färjestads BK-Brynäs IF 8/3-2011
Även om många av er suttit och ondat på oss och önskat oss till KS i kväll så säger jag lycka till i slutspelet! FBK känns sämre än på många år och Brynäs kan överraska. Tänk 1999!
+ 1
Kvartsfinal 1 Färjestads BK-Brynäs IF 8/3-2011
Dags att sätta igång spekulationerna om första kvarten.
Och den förste krönikören ger BIF lite extra tändvätska
Och den förste krönikören ger BIF lite extra tändvätska
Redigerad kommentar
« Föregående · 1358098
Redigerad kommentar