Kvartsfinal 1 Färjestads BK-Brynäs IF 8/3-2011
Redigerad kommentar
Tack som fan din jävla idiot!!!!!
Lindström: Domarna plockar mer än gärna ut Sunken för hög klubba i alla fall.
Ett 5 mot 3 läge och en 2+2 så här långt.
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: Håller med, det är slutspel. Lägg in puckarna på mål och KÖTTA!
För övrigt så tål jag inte Richard Wallin. Hoppas att han får nageltrång eller nåt ;)
Trist att halva laget inte gör jobbet, medans halva sliter.
Sen måste väl nån förfan sätta ner foten, för hur många höga klubbor, armbågar och filmningar har Fbk hunnit med på 15 min?
När kommer vi ha domare som är konsekventa i sina bedömningar och inte faller för publiktrycket?
Svar: Aldrig!
Är det lotteristraffar som gäller i slutspelet också?
Såna är dom, kvinnliga könsorgan ut i fingerspetsarna!
Domarna såg till att våran glädje blev kort.
Nu får vi se om de håller den nivån när det blir liknande situationer åt andra hållet.
Initiativet fick FBK till skänks!
Redigerad kommentar
Hela 1 minut och 17 sekunder innan Linköping tog ledningen, vilka segarslen!
Redigerad kommentar
Gnäller vi på en high-sticking???