Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
« Föregående · 2853693 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Lunkz: såg inte situationen med Berra, men han har inte spelat mer va?
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Horace76c:
MIF kör stenhårt dumpa puck och stenhård check.
Samtidigt drar de in BIF i den ostrukturerade raggarhockeyn vilket gynnar MIF till 100%
MIF kör stenhårt dumpa puck och stenhård check.
Samtidigt drar de in BIF i den ostrukturerade raggarhockeyn vilket gynnar MIF till 100%
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Horace76c: De hade ett bra läge i pp, alla andra har de slagit genomskärare till farliga ytor, där de inte haft någon spelare.
För vi inte tillåtit dem att va där.
För vi inte tillåtit dem att va där.
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
xxx BIF xxx: Vi sjunker ner lite för lågt i egen zon. Blir stora ytor
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Forsberg 1978:
Ser rent av horribelt ut.
Malmö får alltså helt enorma chanser hela tiden.
Hade nåt annat lag fått Malmös chanser hade vi haft 3-4 mål i baken nu...
Ser rent av horribelt ut.
Malmö får alltså helt enorma chanser hela tiden.
Hade nåt annat lag fått Malmös chanser hade vi haft 3-4 mål i baken nu...
+ 2
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Tycker det inte ser speciellt bra ut, Malmö får rena autobahn in i våran zon!
Edit: ser skit ut återigen!
Edit: ser skit ut återigen!
+ 1
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
lapad: Håller med men samtidigt inte.
De har slagit farliga pass, men inte haft någon där.
För vi Inte tillåter det.
Och de får inte komma till skott.
Tycker försvaret ser bra ut, men bättre kan vi.
De har slagit farliga pass, men inte haft någon där.
För vi Inte tillåter det.
Och de får inte komma till skott.
Tycker försvaret ser bra ut, men bättre kan vi.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
lapad: dock otrooooligt svårt att stoppa dem när dem kommer med sån fart, utan att åka på interferences
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
gwl: Vi behöver täta till i defensiven. Malmö kommer in alldeles för lätt i vår zon
+ 1
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Spela såhär i 60 min tack, VARJE MATCH!
Tom sett Indrasis fightas framför mål, han står där och stör.
Fortsätt nu gubbar!!
Tom sett Indrasis fightas framför mål, han står där och stör.
Fortsätt nu gubbar!!
+ 2
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Tycker det ser ut som Kopacka-Schroeder-Indrasis har kemi direkt.
+att Trivigno äntligen ser kry ut
+att Trivigno äntligen ser kry ut
+ 4
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
nittontolv: Så jävla rättvist.
Fortsätt filma mif, pinsamma jävlar.
Fortsätt filma mif, pinsamma jävlar.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
gwl: Kom igen nu, spöa gåsapågarna.
Bara Norrlandslag till Semifinal! 🏒
Bara Norrlandslag till Semifinal! 🏒
+ 3
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Farsang: till alla hockey-gudar. Låt Kopacka och Indrasis steppa upp, gärna fler…
+ 2
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
LÅT LADAN KOKA!
FULL FART PÅ FRÅN START, BÅDE PÅ LÄKTARN OCH ISEN!
NU GÄVLAR KÖR VI!
FULL FART PÅ FRÅN START, BÅDE PÅ LÄKTARN OCH ISEN!
NU GÄVLAR KÖR VI!
+ 1
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Jävlar vilket tryck eller?!
Eller har dem bytt ljud upptagning i ERPen
Eller har dem bytt ljud upptagning i ERPen
+ 1
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Fan en av våra viktigaste spelare saknas alltså.
Det blir tufft utan Larsson
Det blir tufft utan Larsson
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Mattson: ja nu måste vi ju försöka vara optimistiska nu men det är flera backar jag inte riktigt litar på.. hoppas jag blir motbevisad ikväll och i framtiden..
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
BIF Kungen: Vad kan gå fel i kväll nya formationer ingen lagkapten?
Usch.
Usch.
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
BIF Kungen: Det är i alla fall inte ångestkval vi spelar, alltid något som piggar upp lite i alla fall.
Samt att vi slipper skrik-Lena…
Samt att vi slipper skrik-Lena…
+ 3
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Rulltårtan : spot on, igen , inget ”sitta kvar i bussen”-mentalitet
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
gwl: om ni inte lämnar handikapp med 3 mål ikväll så vinner ni med 4-1!
+ 3
« Föregående · 2853693 · Nästa »