1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778977 inlägg · 7967 ämnen

Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö


Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Zappaholic: Jo, merparten av målen har vi gett bort, men vore ju bra om vi kunde sluta ge bort mål någon gång för att själva ge oss chansen.

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
lapad: O.lindblom situation mot TIK vart inte mål, så då borde inte detta va mål?

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
lapad: Ja störningen var nog utanför området, eller inte...

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Hela situationen uppstår av att Kinnvall inte får till ett två meters pass helt utan bevakning.. slarv...helvete

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Blå grottan: absolut! Kommer bli en bra lirare framöver. Jag tycker att laget gör en riktigt bra match hittills. Men varför? Malmö skapar ingenting, ändå gör dom mål

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Ajajaj det var inget bra.....

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Falken: De gör alla mål så

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Piss mål

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Gavve: Känns som det blir mål

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
För helvete. Kinnvall spelar fast oss, och så vips mål i baken.

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Buu.

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Farligt att slarva i egen zon mot Malmö. Gäller att inte slappna av en sekund. 2-1...

Edit. Eller ska det ringas?


Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Petrov: sant, ingen fördel för oss. SAIK,
FEM mål i PP igår, se & lär

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Thellen: Blir en tuff utmaning för Alcen att hitta en ersättare till Ludde. Lugn o stabil.

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Blå grottan: Vore hemskt tråkigt om Bertilsson gått sönder.

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Trivigno hakad i 10 sekunder?

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Svrcek är värd ett mål

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Forsberg 1978: Kallas "inte vara en surkuk, och se allt negativt"

Men tyvärr är vissa immun mot det😥

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Farsang: Svrcek, sååååå kul att se, synd där

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Farsang: Vi tackar nej till PP

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Enda gången jag gillar vad svartvadet säger är när han om och om igen hyllar Svrcek kraftigt.

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
gwl: Tycker du ska gå till optikern alternativt dela med dig av det du röker om du tycker det var spel mot ett mål i 1:a.....

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
BIF Kungen: domarna vill verkligen inte blåsa i pipan idag, efter att dem tog en felutvisning innan 😂

Inte mig emot, vi är bättre i 5 mot 5

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
BIF Kungen: offside igen

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Farsang: Verkligen

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
BIF Kungen: solklar offside tidigare…

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
dabif: ja både han och Kopacka har jobbat ihop varsitt mål snart🥵

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Jag hoppas Micha får göra ett mål ikväll, skulle nog boostar honom ännu mer.

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Blå grottan: känns som backarna och forwards jobbar som en enhet nu.

Precis som Lindblom tryckte på i intervjun.

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Peja: fan, missade målet, kollade på studion på dem andra kanalen, kanske ska fortsätta med det…

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
gwl: Fan ni borde se matchen på min TV!
Jävlar vad vi kör, och har lägen hela tiden!

Vad har ni för TV? Utifall jag behöver köpa ny, så jag kan undvika den modellen.

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Falken: Bra start!!! Gillar vad jag ser

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Falken: Bra att ha spräckt Blomgrens bubbla.

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Scott (framför mål med Lindblom) står som målskytt på Swehockey. Även om speakern sa att det var Rödin. Ser dock ut som att det är Lindblom som är på den på reprisen.

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Spelet mot en kasse fortsätter på min tv.

Malmö helt överkörda än sålänge!

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Oerhört viktigt, och så jävla skönt!

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Forsberg 1978: Ingen Berra o ingen Larsson o målen trillar in ändå. Vi har bredd på laget.

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
2 jävlar framför mål så går det🤩

Bra Rödda 💪🏼

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Forsberg 1978: kan de va Scott!?

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Gavve: JADÅ!!

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Zappaholic: Såja, bra saker händer när man lägger puckar på mål.

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Såjaaaaaaa!

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
SÅJAAA

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Jaaaaa! 2-0!

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Lunkz: Malmö ett pp🙂

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Mattson: Nema problema 👍👍👍

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
gwl: 8-7 skott , inte spel på en kasse där inte

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Forsberg 1978: Tydligen en roligare match än den ni ser.
Tråkigt att ni aldrig har roligt när ni ser hockey😢

Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Bertilsson hade iallafall 75% utrustning på sig när tv4 visade inblick i omklädningsrummet.

« · 2853822 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)