Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
« Föregående · 2853827 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Stör persson i förflyttning. Blir besviken om zebror dömer mål
+ 2
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Zappaholic: Jo, merparten av målen har vi gett bort, men vore ju bra om vi kunde sluta ge bort mål någon gång för att själva ge oss chansen.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
lapad: O.lindblom situation mot TIK vart inte mål, så då borde inte detta va mål?
+ 1
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Hela situationen uppstår av att Kinnvall inte får till ett två meters pass helt utan bevakning.. slarv...helvete
+ 2
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Blå grottan: absolut! Kommer bli en bra lirare framöver. Jag tycker att laget gör en riktigt bra match hittills. Men varför? Malmö skapar ingenting, ändå gör dom mål
+ 1
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
För helvete. Kinnvall spelar fast oss, och så vips mål i baken.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Farligt att slarva i egen zon mot Malmö. Gäller att inte slappna av en sekund. 2-1...
Edit. Eller ska det ringas?
Edit. Eller ska det ringas?
+ 1
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Petrov: sant, ingen fördel för oss. SAIK,
FEM mål i PP igår, se & lär
FEM mål i PP igår, se & lär
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Thellen: Blir en tuff utmaning för Alcen att hitta en ersättare till Ludde. Lugn o stabil.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Forsberg 1978: Kallas "inte vara en surkuk, och se allt negativt"
Men tyvärr är vissa immun mot det😥
Men tyvärr är vissa immun mot det😥
+ 3
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Enda gången jag gillar vad svartvadet säger är när han om och om igen hyllar Svrcek kraftigt.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
gwl: Tycker du ska gå till optikern alternativt dela med dig av det du röker om du tycker det var spel mot ett mål i 1:a.....
+ 1
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
BIF Kungen: domarna vill verkligen inte blåsa i pipan idag, efter att dem tog en felutvisning innan 😂
Inte mig emot, vi är bättre i 5 mot 5
Inte mig emot, vi är bättre i 5 mot 5
+ 1
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
dabif: ja både han och Kopacka har jobbat ihop varsitt mål snart🥵
+ 4
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Jag hoppas Micha får göra ett mål ikväll, skulle nog boostar honom ännu mer.
+ 4
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Blå grottan: känns som backarna och forwards jobbar som en enhet nu.
Precis som Lindblom tryckte på i intervjun.
Precis som Lindblom tryckte på i intervjun.
+ 3
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Peja: fan, missade målet, kollade på studion på dem andra kanalen, kanske ska fortsätta med det…
+ 2
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
gwl: Fan ni borde se matchen på min TV!
Jävlar vad vi kör, och har lägen hela tiden!
Vad har ni för TV? Utifall jag behöver köpa ny, så jag kan undvika den modellen.
Jävlar vad vi kör, och har lägen hela tiden!
Vad har ni för TV? Utifall jag behöver köpa ny, så jag kan undvika den modellen.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Scott (framför mål med Lindblom) står som målskytt på Swehockey. Även om speakern sa att det var Rödin. Ser dock ut som att det är Lindblom som är på den på reprisen.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Spelet mot en kasse fortsätter på min tv.
Malmö helt överkörda än sålänge!
Malmö helt överkörda än sålänge!
+ 3
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Forsberg 1978: Ingen Berra o ingen Larsson o målen trillar in ändå. Vi har bredd på laget.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Zappaholic: Såja, bra saker händer när man lägger puckar på mål.
+ 1
« Föregående · 2853827 · Nästa »