Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
« Föregående · 2853964 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Forsberg 1978: Gälla borde ta en timeout och taktiksnacka lite
+ 3
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Alla lag lyckas med skit mål, vi skickar in en till bara!
Framåt gubbar!
Framåt gubbar!
+ 1
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Malmö har samlat ihop till en semi. Deras försvarspel är överlägset Brynäs.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Treklövern1912: "skitmål som vi aldrig får"
Var inte vårt förstamål ett ordentligt skitmål (massa tur med studsen)?
Var inte vårt förstamål ett ordentligt skitmål (massa tur med studsen)?
+ 2
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
H.vete. Nu gäller det att minska ned misstagen. Ett mål är ingenting!
+ 2
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
BIF Kungen: Tydligt att Bobby blivit kvitt sin skada. Jobbar kopiöst med kvicka skär
+ 5
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Blå grottan: Malmö får skicka oss en slant som hjälpte dem inse vilken diamant de satt på.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Tycker kanske inte Ohlssons sejour i Mora gjort han mer spetsig.
Men helvete vad mer vuxen/ansvarstagande han känns.
Men helvete vad mer vuxen/ansvarstagande han känns.
+ 3
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
gwl: Oj vad Brynäs bombar malmös målvakt, genombrott på den killen
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Bästa ersättaren till persson nästa säsong måste vara blomgren( lill jarmo)?
+ 1
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Zappaholic sant: så länge det är 3-1 så kan jag leva med dumpa & jaga
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Scott är grym att hålla eller suga åt sig pucken i anfallszon. Guld värd är han!
+ 3
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Kan det bara seriens två bästa målvakter mot varandra denna kvartserie.
Malmö gjorde bort sig som inte testade han tidigare.
Malmö gjorde bort sig som inte testade han tidigare.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Falken: Tycker vi har svårt att komma in vårdat och med fart. Lite olikt oss. Mycket dumpa och jaga.
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Vad gör Schroeder där? Har all tid i världen att spela sig ur zon.. skickar till icing. Såna saker måste bort i ett slutspel.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Mattson: Har kommentatorerna ens noterat att Bertilsson saknas?
+ 2
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Jonjo: Lite sorgligt att Malmös anti-hockey lönar sej. Hoppas att de inte kommer längre än så här.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
TheMacamush: funkar bra. Scott måste in i pp. Alltid. Han in framför mål och det blir livsfarligt. Dessutom är han jävligt bra på att styra. Tar stryk som en boxboll för laget.
+ 4
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Zappaholic: Malmö är bra i sekvenser p.g.a deras hårda jobb där dom kastar puckar på mål. Kan vi hålla i ett starkt försvarsspel så kommer vi kunna vända på dom och skapa tillräckligt med chanser och tid i deras zon för att vinna den här matchen.
+ 3
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Jockster : fick kolla på den igen och ta av ölbrillorna. Du har helt rätt !
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Vad snabbt han pratade Silfver. Lät nästan som någon spolade fram videon. 😅
+ 2
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Farsang: ja han å indrasis verkar funka fint ihop, å Rödin har varit riktigt bra ikväll!
+ 3
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
{11936}: tror inte Brynäs har det i sej med det här laget.
Mer ett spelande lag
Mer ett spelande lag
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Gavve: tycker dem flesta, eller alla gör ett bättre jobb. Snabbare och säkrare pass, mer fart på grillerna. Malmö för inte ut nåt av sin fysiska hockey.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
BIF Kungen: typiskt slutspels-match: mycket kamp, inget skönspel.
Skönt att att vi kan stå upp i kampen💪🇧🇪
Skönt att att vi kan stå upp i kampen💪🇧🇪
+ 1
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Blå grottan: ja verkligen!
Tycker alla spelare på plan har blivit jäkligt mycket stabilare.
Rödin såklart!
Sen väljer jag även att lyfta Djoos och Axel som verkligen inte glider på skridskorna idag.
Fortsätter även hylla Slutspels Schroeder💪🏼tycker även han har bra kemi ihop med Kopacka och Indrasis
Tycker alla spelare på plan har blivit jäkligt mycket stabilare.
Rödin såklart!
Sen väljer jag även att lyfta Djoos och Axel som verkligen inte glider på skridskorna idag.
Fortsätter även hylla Slutspels Schroeder💪🏼tycker även han har bra kemi ihop med Kopacka och Indrasis
+ 4
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Rätt bra period. Rödda bra, Kopacka och Bobby hetare än på länge.
+ 3
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
BIF Kungen: ungefär så. Vart är slutspels känslan? Inget gruff efter avblåsning, inga fräna tacklingar, det krävs lite mer hat. Missförstå mig rätt
« Föregående · 2853964 · Nästa »
