1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778996 inlägg · 7967 ämnen

Leksand-Brynäs 28/10


Sv: Leksand-Brynäs 28/10
Steenm: underbar hockey, jag älskar detta!!

Sv: Leksand-Brynäs 28/10
Jättebra läge i slottet men passet är på skridskon...

Sv: Leksand-Brynäs 28/10
Orkar inte sitta och lyssna på den här efter varje domslut skrikande jävla Leksandspubliken i 2h.

Sv: Leksand-Brynäs 28/10
honken21: Kan bara hålla med, vilken katastrof

Sv: Leksand-Brynäs 28/10
Är Djoos/Sundqvist Brynäs sämsta backpar defensivt någonsin?

Sv: Leksand-Brynäs 28/10
Vafan sysslar Bif med?
Spelet i egen zon är tragiskt.

Sunken & Djoos snart i en islada nära dig..

Sv: Leksand-Brynäs 28/10
Brynäsgubbe: Synd att inte 44 är kvar i LIF

Sv: Leksand-Brynäs 28/10
Herregud, det är lika virrigt som vanligt :-(

Sv: Leksand-Brynäs 28/10
Vafan Westerholm... Sumpar 4 mot 2.

Redigerad kommentar


Sv: Leksand-Brynäs 28/10
Sjukt virrigt i Brynäs...

Sv: Leksand-Brynäs 28/10
Djoos glider ur zon...

Sv: Leksand-Brynäs 28/10
Hawaiihockey direkt, underbart... (Eller inte)

Sv: Leksand-Brynäs 28/10
Jajjen: K R O S S A trottoarkantsfuskarna!!!!

Sv: Leksand-Brynäs 28/10
munkas: Ok. Så det är först om 3-4 år som laget kommer att spela bra?

Sv: Leksand-Brynäs 28/10
Brynäs-hataren Arto. :/

Sv: Leksand-Brynäs 28/10
Jajjen: Men det är ju Sundlövs lag, hans värvningar som spelar just nu. God morgon!

Sv: Leksand-Brynäs 28/10

Taggad till tusen. Det m-å-s-t-e vända ikväll. Det måste v-ä-n-d-a ikväll. Det måste vända i-kv-ä-l-l.

2–6 (Blomqvist 2, Nordqvist, Sweatt, Andersén, Enterfeldt).


Sv: Leksand-Brynäs 28/10
Tips: 5-2

Sv: Leksand-Brynäs 28/10

Jajjen:

Om Brynäs lyckas riktigt bra de närmaste åren blir Sundlöv snart glömd, annars kommer olyckskorparna att kraxa i många år framöver skulle jag tro.


Sv: Leksand-Brynäs 28/10
munkas: Jag fattar inte! Skulle inte Brynäs problem vara ur världen när Sundlöv försvann?

Sv: Leksand-Brynäs 28/10
SnowKing: Han skulle ha ringt till Sundlöv och tackat för mediokra nyförvärv. I övrigt finns nog inte så mycket han kan göra eftersom alla pengar verkar vara borta.

Sv: Leksand-Brynäs 28/10

Bifbiffen:

"Det kan vara en förlust som gör att Bengtzèn vaknar ur koman" 

Om vi nu leker med tanken att nyanställde Bengtzèn INTE hade legat i koma sen han började i föreningen, vad skulle han gjort om han varit vid medvetande?


Sv: Leksand-Brynäs 28/10
Stende89: Tack för förtydligandet, jag förstår innebörden men slarvade lite och skrev "backcoach".

Sv: Leksand-Brynäs 28/10
Carl Lejonkräk: Dackell tror jag är den coach med defensivt ansvar. Alltså inte bara "back"frågor utan även hur forwards ska arbeta i fdefensiven. Molin är den offensiva coachen (vilket även borde innefatta backar i offensiven?).

Sv: Leksand-Brynäs 28/10

Så vad tror nu, hur mucket vinner vi med?


Sv: Leksand-Brynäs 28/10
Bifbiffen: Det är aldrig ett alternativ såklar:)

Sv: Leksand-Brynäs 28/10
Honken: Det kan ju vara en förlust som gör att Bengtzén vaknar ur koman. Men sen när var att förlora mot Leksand ett alternativ?:)

Leksand-Brynäs 28/10
Är botten nådd om vi förlorar idag? Jag tror på en uppryckning idag....:)

« · 1635897

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Anders Berg:
Gunler kan väl inte räknas som svikare... tror inte ens Alcen ville ha honom.
Om vi ska börja med dom där töntiga sakerna kan man ju bua åt Johannesson i Frölunda, Kellman i Rögle, Eklind i Malmö osv... ingen av dessa ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)