Leksand - Brynäs
« Föregående · 1514943 · Nästa » Till forumet
Sv: Leksand - Brynäs
foppa78: Inte många rätt där heller.
Det ska vara ett kommatecken efter "grus".
Håll dig borta från ordspråken, iaf en bra början...
Det ska vara ett kommatecken efter "grus".
Håll dig borta från ordspråken, iaf en bra början...
+ 1
Sv: Leksand - Brynäs
foppa78: Om du ska använda ordspråk så gör det helst på ett korrekt sätt, annars blir det lite komiskt.
En sten lyftes från mitt bröst, alt
En börda lyftes från mina axlar.
Mvh
Magister Huge
;-)
En sten lyftes från mitt bröst, alt
En börda lyftes från mina axlar.
Mvh
Magister Huge
;-)
+ 2
Sv: Leksand - Brynäs
foppa78: Jag också! Hoppas verkligen att han får ordning på kroppen till seriestarten. Vill inte gå in i ES utan honom.
Sv: Leksand - Brynäs
Alltid skönt o slå Leksand. Men ska man behöva vara orolig för Järnkrok nu ? Hoppas det var en försiktighetsåtgärd.
Sv: Leksand - Brynäs
BIF96: Nu får vi ju tänka på att dom möter sveriges bästa hockeylag också:-)
+ 3
Sv: Leksand - Brynäs
Held: Bifs spel har sett ut som en frivillig träning utan skydd med bandyboll i 38 min, sen har dom faktiskt spelat hockey i 2 min av 40 oxå hittills..
Sv: Leksand - Brynäs
Lindström:Låter troligt. Tråkigt när en gått å laddat hele dan, en får la trösta sig med highlights i kväll då.
Sv: Leksand - Brynäs
mattias - 74: Ska du snacka om att överdriva? Enligt dig så har ju Leksand både vunnit guld och varit klara för Ettan redan under försäsongen. Det finns inget svårare än att leda med tre noll så vi kanske ska avvakta lite.
Sv: Leksand - Brynäs
sylf: Kan nog vara att jag tittar på laptoppen och kör trådlöst så jag får väll sätta i sladdjäveln!
« Föregående · 1514943 · Nästa »
Jösses!
Om det är krav på att vi skall uttrycka oss korrekt enligt svenska skrivregler och vedertagna förkortningar, skall nog "magistern" hålla sig ifrån förkortningar.