Linköpings HC - Brynäs IF 23/10-14
« Föregående · 1635049 · Nästa » Till forumet
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 23/10-14
Tycker Brynäs spelar bra, en av våra allra bästa perioder på bortaplan hittills spelmässigt. Hade Blomqvists skott gått i mål istället för i stolpen så.......
Men på något vis är det dags för en seger för Linköping, tyvärr.
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 23/10-14
munkas: Spelar som han har storhets.
11-3 i skott, bra där.
Var det inte 44 som sa inför matchen att BIF skulle vara jobbiga att möta ikväll?
2 tacklingar på 20 min, jösses så fysiskt.
11-3 i skott, bra där.
Var det inte 44 som sa inför matchen att BIF skulle vara jobbiga att möta ikväll?
2 tacklingar på 20 min, jösses så fysiskt.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 23/10-14
Lindström: Dröjde hela 4 minuter innan du började grina och klaga idag.
Nytt rekord?
Nytt rekord?
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 23/10-14
bifhjärta: Mm, såg även ut att vara en helt solklar LHC-utvisning när Enterfeldt blev trippad.
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 23/10-14
Jajjen: En ökenvandringens säsong är det här för Brynäs...
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 23/10-14
Jajjen: Brynäs var klart bättre tills 1-0-målet kom, 2-0 var en konsekvens av en bortslarvat 3mot2:a. Tycker inte att det är så ojämnt som du säger.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 23/10-14
Lindström: Djoos är bedrövlig, får inte igenom ett skott.
+ 3
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 23/10-14
rafalski: TJ suuupeer nöjd med spelet mellan 05;31-05;59..
Djoos med höstlöv försök, kan killen inte skjuta slagskott?
Djoos med höstlöv försök, kan killen inte skjuta slagskott?
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 23/10-14
Lindström: Brynäs chanslösa igen. För fjärde matchen av fem. Skillnaden är skrämmande stor mot övriga gäng.
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 23/10-14
När Almtorp och Salomonsson får dominera så förstår man att försvarspelet är darrigt.
+ 2
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 23/10-14
munkas: Underbart att se Djoos i BP ståendes i slottet med sina 55kg..
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 23/10-14
Game over. Kul att domaren assisterar på icke-utvisning. Fyfan!
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 23/10-14
Tycker laget ser tunt ut. Måste börja hända något för BZ annars kan han kliva åt sidan.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 23/10-14
Vilket JÄVLA kladdande med pucken, kommer 3-1 å vad gör dom? Lägger passningen 7 m bakom den släpande spelaren. Sen kontrong där Andrrsen måste riva ner sin gubbe. Utvisning och 2-0 nu då..
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 23/10-14
Brynäsgubbe: Känns som en sån match där vi skänker bort 3 poäng och är grymt ineffektiva..
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 23/10-14
Bröderna Westerholms bästa insats så här långt.
Stora problem i försvarszon där vi blir sittande i knät på Starkbaum.
Stora problem i försvarszon där vi blir sittande i knät på Starkbaum.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 23/10-14
Vilket skämt till spel, skämt till utvisning! Orkar inte förlora på slarv igen...
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 23/10-14
Riktigt bra byte av junuiskedjan. Lööke checkar fast Rahimi och snor pucken av honom.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 23/10-14
Ta timeout för helvete. LHC är sämst men vi är sämre, hur fan är det möjligt?
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 23/10-14
Så jävla kukigt och förväntat. Jättechanser till 0-1. Släkten är värst: 1-0.
SPLITTA SUNKEN OCH WESTLUND
SPLITTA SUNKEN OCH WESTLUND
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 23/10-14
1-0 Salle. Föga överraskande att Sundqvist och Westlund var på isen vid det målet...
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 23/10-14
LHC ser ut som juniorer i egen zon, men vi har riktigt bra snurr på det också!
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 23/10-14
Rödin frisparkar Blomqvist i slottet. Skottet gick i kryssribban!
« Föregående · 1635049 · Nästa »
Däremot är försvarsspelet darrigt och där måste vi tuffa till oss.