Luleå-Brynäs 2020114
« Föregående · 2127005 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Här snackar vi små detaljer, men fullständigt idiotiskt skott/beslut av Björk i det läget. Borde spela mer safe när han har 3 spelare mitt i vägen. Ner med pucken i runden istället!
+ 2
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Alfred : Mycket bra BP! Sen är det lite oroande att förstalinan knappt får låna pucken av Luleås junis-lina.
+ 3
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{8399}: Kom igen nuuurrååå Brynäs de här tar ni bara ni vill!!!! KÄMPA!!!!
+ 1
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Nä nu är det paus, kanske dags att knäppa en kall en..
..eller ta en kaffe med bulle. Är Gevalia ff sponsor till Brynäs förresten?
..eller ta en kaffe med bulle. Är Gevalia ff sponsor till Brynäs förresten?
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Zappaholic: Vi etablerade inga längre anfall alls, och alla avslut 5 mot 5 var utifrån. Tycker inte alls det var en bra period. Andersén verkar hålla med.
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Brynäsgubbe: Nu överdriver du ju. Första 10 sköljde de över oss, sen jämnades spelet ut. De har ju fyra skott sista tio
+ 2
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Tycker både Lena och Nils L analyserar perioden rätt illa... Visst sköljde Luleå över Brynäs, i 8 minuter.... Men sen käkade sig Brynäs ju in i matchen. Inte ett ord om det dock...🤷♂️
+ 2
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Varje intervju då det nyss gått dåligt
Antingen har vi nyligen spelat bra några matcher, eller så kommer vi att spela bra.
Kan vi inte fokusera på att spela bra i nuet bara..
Antingen har vi nyligen spelat bra några matcher, eller så kommer vi att spela bra.
Kan vi inte fokusera på att spela bra i nuet bara..
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Blå grottan: Vilken match tittar du på? Vår enda zontid var i PPt, i stort sett...
+ 3
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Svettig period även om vi spelade bättre sista 10. Med långt till båset kommer det inte hålla med liknande matchbild i 2:a
+ 2
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Brynäsgubbe: Så kul att se Brynäs ikväll, processen har verkligen gått framåt
+ 1
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Blå grottan: Har aldrig fattat vad Engsund har för hållhake på SHL-domarna. Krävs typ 5 solklara utvisningar för att han ska få en.
+ 1
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Sjukt onödigt av Gunler, men måste bara gilla killen! Han har definitivt stjärnglansen över sig, en riktig sniper också.
+ 2
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{8399}: Minns senaste matchen mot luleå, då hade vi hög press när de tog burskydd och det behöver vi komma upp i
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{2064}: Nja, matchen är inte över och vi har vunnit tidigare i Lule denna säsong
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{8399}: Ett tecken på att glappet mellan toppen och botten i SHL är stor i år.
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Onekligen ett tempo vi inte är vana vid, men tycker vi krigar på bra ändå. oavsett, bra lärdom för framtiden även om inte poängen kommer med - att komma in ännu bättre tempo!
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{2064}: Nämen vi är ett bottenlag som spelar borta mot ett topplag med 6 raka hemmavinster. Det är väntat att vi skall vara tillbakapressade speciellt i början.
+ 1
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Bästa med den här starten är att Ersson älskar att komma in i spelet. Han är hittills helt lysande!!
+ 2
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{2064}: Rikrigt dåligt byte av Mannberg... Men visst var det lulespelaren som höll i Mannberg...?
+ 2
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Brynäsgubbe: Luleå spelar med ett högre tempo och det har inte Brynäs mäktat med på hela säsongen.
+ 1
« Föregående · 2127005 · Nästa »