Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
70 Rodrigues: Jag ser samma som dig och jämför med förra matchen. Då är det inte så illa.
Capice? :-)
tjugo8:
Löprunda
Ett glas Barolo
Hockey
frugan och barn borta.
Nu kör vi...
Löprunda
Budejovicky Budvar
Hockey
Bra grabbar ska ha det riktigt bra...
Fuck off, nu kör vi!
Håller på att jobba upp bortaklackstämning som bäst :-)
Ishockeyunderhållningen mina vänner...!
....men om ni var oroliga så kan jag berätta att jag kommer hålla min 7-åriga svit intakt
Är Ni säker på vad Ni finner mest underhållande idag?
Krampaktigt Luleå som ska visa hemmapubliken att sviten e bruten, mot usla bortalaget Brynäs
Eller Frölunda-SAIK, lördagsmatch i Scandinavium...
Synd att de går samtidigt, men har höga tankar om den sistnämnda så det blir nog o se en repris
Tror på en tajt match idag, dock känns det som om vi torskar..
Ge mig tre pinnar! :-)
Johan Norrström:
VA!!?? När/var sa Bz det?
Fö
Har inte C Andersén blivit väldigt försiktig, på gränsen t Bagdad Bob sedan sitt spel i intervjun i Växjö. För visst hade han väl ngn riktigt konstig analys av en annan period också...
Redigerad kommentar
SHL Play
Bengtzen har sagt att klubbens mål är att vara med och tampas om guldet om 3-4 år. Så ditt förmodligen korta tålamod kommer att testad rejält fram över.
70 Rodrigues: Varför känns brynässeger imorgon som en utopi? Varför har jag en känsla av att Brynäs kommer göra en kalkon imorgon? Varför känns resultatet 7-1 logiskt? Någonting säger mig att Brynäs är/kommer vara långt ifrån en seger i morgondagens batalj.
En känsla...
Tips: 3-2