Luleå HF - Brynäs IF den 20/9-14
Undrar hur flitigt man kommer tillämpa den där regeln när det blir slutspel. Störtlöjligt!
SHL håller på att bli en liga för lipsillar.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Varför kan man inte få ordning på försvarsspelet i Brynäs? Lika virrigt och slarvigt säsong efter säsong...
70 Rodrigues: Dom har nog "en ledig kväll i veckan" i kontrakten dom kan ta ut när det känns lite jobbigt.
1-0 nu...
Taffligt och slarvigt i egen zon och i anfallszon snurrar man mest nere i sarghörnen. Nä det ser inge vidare ut. Starkbaum har som tur var börjat matchen bra.
Kan vi hoppas på att Brodin eller Westlund plattar till Granis ikväll?
Är mer än 1 pinne ikväll möjligt?!
twitter.com/twittigrarna/status/512550752452354048
Skrubben: Enter verkar vara i form så han är välbehövlig. Vet någon av Er något mer om Djoos, när (om) han kan vara tillbaka ?
Tipset för matchen 2-3
Sunken ja, ett mirakel att han fick nytt kontrakt och vansinne att det ligger på 4 år.
70 Rodrigues:
Sunken var stundtals katastrof mot Växjö, gör ofta sin backkollega sämre, stackars Eklund som redan har det tufft...
Man ska alltså behöva stå ut m de där i 4 säsonger till...???
Backar Andersén - Kilas Westlund - Bertil Eklund - Sunken Nörstebö - junior
Rödin - Scott - Jacke
Brodecki - Nordan - Lindblom
Brodin - Lööke - Sweatt
Westerholmarna - Linkan
Johan Norrström: Det är lååångt dit...Måste ju gå ut löst för att kunna höja ribban sen :-)
Nämen klart att det verkar fånigt...