match på webben
« Föregående · 1693770 · Nästa » Till forumet
Sv: match på webben
Zappaholic: Grinar sällan men hatar att förlora. Visst är det försäsong och mycket frånvaro men känns surt ändå. Sen ska väl jag med ålderns rätt förstå träningsmatchernas betydelse.
Sv: match på webben
pjåtor: Nä, men det är sjukt frustrerande att se på Brynäs ikväll. Slarv, missade lägen, pucktapp, dåligt PP. Vi hade nog behövt en reducering till för att ha någon chans i sista.
Sv: match på webben
Väldigt tamt framför mål. Frustrerande att se.
Tur att det inte är några poäng på spel.
Tur att det inte är några poäng på spel.
Sv: match på webben
Herregud Jacobson, det är en träningsmatch, tagga ner!
Det kanske är bäst att ställa in matchen så att ingen skadas..
Det kanske är bäst att ställa in matchen så att ingen skadas..
+ 1
Sv: match på webben
Zappaholic: Brynäs till skillnad från dig verkar inte gilla att bli förnedrade. Westerholmarna visar karaktär.
Sv: match på webben
70 Rodrigues: Du har alltså ingen koll. Det är som vanligt mycket snack och lite verkstad. Tack, då vet vi det vi redan visste.
+ 1
Sv: match på webben
Zappaholic: Kolla runt lite själv istället för att köpa det du tycker passar dina galoscher, fast det kanske blir jobbigt😯
+ 1
Sv: match på webben
Tommy: Allt måste vara Almtunabackens fel. Han var inte med igår och nu när han är med ser det för jävligt ut.
+ 3
Sv: match på webben
Zappaholic: Självklart saknas det som vanligt en hel del pjäser idag och med all säkerhet kommer det fortsätta så hela den hör säsongen också.
Det är aldrig ok att torska mot Leksand, aldrig!
Det är aldrig ok att torska mot Leksand, aldrig!
Sv: match på webben
Fullt logisk öppning med tanke på förutsättningarna, att de kommer ut med den energin. Sen att de gör 4 mål på en period ger flashbacks på förra säsongen. Slump att det är Starkbaum som står? Tror tyvärr inte det. Han har problem med att klistra puckar.
Sen visar det sig tydligt att det är våra defensiva backar som är borta. Nu har vi våra offensiva+juniorer. Blir lite rörigt och tunt.
Men jag är inte orolig.
Sv: match på webben
Zappaholic: Samma spelare som igår körde riktigt bra, så tycker inte det är en ursäkt. Det här bortaspöket gör sig påmind...
Sv: match på webben
Herregud vad rörigt det är bland backarna, längtar efter den nya backen. Sedan att Bertilsson, Kilström, Sunken och Nörstebö kommer tillbaka
Sv: match på webben
rafalski: Nä, är inte helnöjd men tar in i ekvationen vilka vi har borta ikväll. Den kompetensen verkar du sakna totalt. Bättre du stänger av, går ut i solen, så slipper du sitta här och böla dig harmynt.
+ 1
Sv: match på webben
Zappaholic: Japp, älskar att bli förnedrad. Delar den lasten med kvällens lag. Skrämmande dåligt men du är antagligen helnöjd.
+ 2
Sv: match på webben
rafalski: Nä det är uppenbart vad du lägger alldeles för mycket av ditt bry på.
+ 1
Sv: match på webben
Brynäsgubbe: vad rörigt det blir med porseland och almtunabacken, tur att vi inte ska ha honom i säsongen
Sv: match på webben
Brynäsgubbe: ingen fara på taket
Leksand är riktigt bleka och veka, detta vänder ni strax till komfortabel seger
Leksand är riktigt bleka och veka, detta vänder ni strax till komfortabel seger
Sv: match på webben
rafalski: Hahaha, supportrar som du har jag svårt för. Om du är seriös alltså.
+ 1
Sv: match på webben
70 Rodrigues: Ändrar inte på faktum: du vet inte ett skit om skadeläget i andra lag.
Men uttala sig tvärsäkert om saker du inte vet är ju som bekant ditt signum.
Men uttala sig tvärsäkert om saker du inte vet är ju som bekant ditt signum.
+ 1
Sv: match på webben
Riktigt bra pp av Brynäs. Pudas ser så mycket bättre ut än DJoos.
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: match på webben
TobiasR:
Jo känns ju otroligt att någon på Flashback verkar så seriöst insatt att han kan chansa sig till att en si så där 4-5 har har tackat nej. Nästan kusligt. Man kan ju nästan får för sig att personen jobbar med att värva spelare till klubben. :)
Jo känns ju otroligt att någon på Flashback verkar så seriöst insatt att han kan chansa sig till att en si så där 4-5 har har tackat nej. Nästan kusligt. Man kan ju nästan får för sig att personen jobbar med att värva spelare till klubben. :)
+ 3
« Föregående · 1693770 · Nästa »
TobiasR:
Tror du att flashback är ett forum där man kan läsa sanningen?
Det är ett forum för den femtedel av befolkningen med lägst IQ
plus landets alla foliehattar, rasister och allmänna dårar.
Så det som skrivs där ska man ta med en stor skopa salt.