1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778951 inlägg · 7967 ämnen

Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro


Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Amatörer!

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Helvete vad klantigt. Förlorar man nu får man skylla sig själva.

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Charles: Hur i helvete kan det vara möjligt! 6 man i 30 sek som åker runt!!! Vakna nu!!!!

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
lapad: hur jävla klantiga får man vara!

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Supportern: Lika galet som att båset har noll koll på bytena. Höj rösten för i h:e.

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Men vad fan sysslar dom med? Fyfan vad dåligt!

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
parks:Fy fan, vad jag hatar hockey ibland! Nu får för fan coacherna börja göra sitt arbete. Jävla slarv


Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
parks: Avgå någon. Hur man vaskar en match.

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Det är fan inte sant...

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Matematik?

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Men herregud. 6 spelare igen??

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Mattson: och - varför - spelar vara toppspelare bp?? Mer provocerande än att de dessutom är totalt värdelösa på det.

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Mattson: för det är riktigt dåligt ja=(

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
parks: Så lämnar man bortre hörnet rent igen….ren tur att Puistola inte stötte in den.

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Brynäs spel i BP är unikt i SHL.

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Gunderson: jävla skitlag som endast lever på pp ner med dom i HA

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Blå grottan: Ja, känns som det blir 3-3 snart.

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Nu vill jag se agressiv box tack..

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Hur är reglerna egentligen. Han är långt ifrån, påvbberkar ingenting, upptäcker felet omedelbart och vänder. Är det avståndet från sarg som räknas? Tycker det var hårt dömt.

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
rafalski: sorg, när vi dominerar spelet

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
dabif: Det är för dåligt och anledningen är bristande disciplin och fokus.

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
dabif:
Happ, luktar kvittering nu då.. Helt jävla sjukt att domarna helt skiter i att ta utvisning på Örebro.

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Forsberg 1978: Faaaan! Jävla stolpskott hela tiden! Tv:n ryker för tredje gången den här veckan om Örebro kvitterar! Å så för många man på den!! Helvetes jävla fan!

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Forsberg 1978: Nu är jag rädd att det smäller, onödigt.

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Fantastiskt att ett lag som är så utspelade kan få utvisningarna med sej.


Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Silfver: Men vi kan inte åka på 6 man varannan match, det är för dåligt

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Nu går det bra att kunna räkna

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
aja var kul så länge det varade

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Men förfan...

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Då kommer 3-3 då.....

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Forsberg 1978: Förbannade utvisningar

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Förbannade ramträffar!!!

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Hägg i stolpen. 3 ramträffar i dag...


Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Forsberg 1978: Otäck match där vi skulle avgjort för länge sedan.

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Forsberg 1978: Exakt! Ett mål till skulle antagligen få Örebro ur balans

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Måste sätta lägena annars lär det bli mål i röven

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Zappaholic: Totalt värdelösa domare dom skulle skämmas skrämmande.

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Bäckis 👽

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Herregud vilken passning av Bäckis.


Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Erat:Så det var inte interference tydligen men brynäsaren nöp dom direkt.

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Erat: Brottas är ok tydligen. Vad fan är det vi tittar på??

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Bellows är grym i dag. Tacklade precis in en Örebrospelare in i båset. Svag domarinsats som tar båda dock...

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Domarna!!!!!!

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Forsberg 1978: Distinkt skott av Bäckis i stolpen, så synd att han inte fick i den.


Va fan händer med domarna

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Det skulle vara oerhört bittert att tappa poäng denna match..

Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Låter ramträffar bekant?

« · 2906153 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)