1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

Matchtråd 2025-09-27 Rögle BK - Brynäs IF


Sv: Matchtråd 2025-09-27 Rögle BK - Brynäs IF
Hunger
Engagemang
Gemenskap
Står det på bussen, kan vi hoppas på att dom prickar in mera än gemenskap på isen idag.

Fattar inte varför man inte klarar av att hålla skärpan mer än korta sekvenser av matcherna.

Hoppas Gälla & co inte knaprat en pall valium idag utan 150m taggtråd.

Sv: Matchtråd 2025-09-27 Rögle BK - Brynäs IF
Jag skulle vilja se Svrcek i kväll! Testa honom lite.

Sv: Matchtråd 2025-09-27 Rögle BK - Brynäs IF
Bratwursten : Men de tre förlusterna är med Delia I målet. 19 I släppta mål på tre matcher är siffror som hör hemma i korpen. Clara bör stå varenda match fram till jul, låt Delia stå I chl möjligen.

Sv: Matchtråd 2025-09-27 Rögle BK - Brynäs IF
Heja Brynäs!

Sv: Matchtråd 2025-09-27 Rögle BK - Brynäs IF
Silfver: Självklart trodde de inte att Delia skulle ha så här stora problem från start.
Han har ju tidigare presterat okey i Nordamerika, så helt uppåt väggarna är det ju inte att man signade honom.
Oavsett hur han spelar och vad man gör så sitter man ändå fast med hans lönekostnader ( om inte någon deal görs).
Jag tror det kan bli bra och man sitter nu i den här obekväma situationen och måste göra det bästa.

Det finns också ett värde i att som fans finnas där och stödja spelarna oavsett. Inget blir bättre av sånt som hände Källgren förra året eller Rödin innan dess.

Sv: Matchtråd 2025-09-27 Rögle BK - Brynäs IF
Tror också som många härinne att det kommer att gå bra mot Rögle. Malmö borta är en av säsongens svåraste matcher, även om vi gått vinnande därifrån många gånger. Matcherna mot Malmö har karaktären av raggarslagsmål på en vämländsk pizzeria; ingen ordning på nånting, skränig musik, okunniga åskådare och domare som mest tittar på med vidgade pupiller.

Sv: Matchtråd 2025-09-27 Rögle BK - Brynäs IF
Silfver: JA borde försöka göra rätt. 🙂

Sv: Matchtråd 2025-09-27 Rögle BK - Brynäs IF
Lenn: Återigen, varför värva en målvakt som inte fungerar förrän 1/4 av serien spelad? Det är ju helt befängt.
Låt vara att CHL gjorde denna försäsong ”strulig” men det måste JA väl haft i åtanke i rekryteringsprocessen?

Sv: Matchtråd 2025-09-27 Rögle BK - Brynäs IF
Lenn: ja fy, dom sakerna vill man verkligen inte se för många matcher i rad🙃

Men absolut, håller med, framförallt så vill man se Brynäs vara rejält obekväma för Rögle. Jobba skiten ut dom. För kvalité finns och den tillsammans med ett jäkla jobb så kommer det blir bra!

Sv: Matchtråd 2025-09-27 Rögle BK - Brynäs IF
Lenn: Om Clara kommer in och räddar upp situationen nu så vi tar kontinuerligt med poäng så kanske han kan stå nån match efter jul när vi har råd att vaska poängen. 👍

Sv: Matchtråd 2025-09-27 Rögle BK - Brynäs IF
Bratwursten : Jag håller med om att det är lite tidigt att döma ut Delia helt.
Han behöver anpassas för stor is och försvaret har stundtals varit klappkasst. Dock har han inte presterat och sånt sätter sig i huvudet på målvakter.

De kan nog ge honom några matcher till att bevisa vad han går för innan de ger upp.

Sv: Matchtråd 2025-09-27 Rögle BK - Brynäs IF
Lenn: Är besviken på inledningen och speciellt förra matchen, men med lite distans till det har det endast gått 5 matcher hittills och vi har ändå vunnit två.

Delia har inte varit bra direkt, men det är endast tre matcher! Alldeles för litet sample size för att kicka eller liknande!

Som någon skrev är önskelistan:
Bättre BP
Målvaktspel
Försvarsspel

Anfallsspelet kommer komma automatiskt med detta lag!

Sv: Matchtråd 2025-09-27 Rögle BK - Brynäs IF
{10065}: Ikväll blir svårt.
Rögle förlorade förra matchen vilket också var hemmamatch. Ikväll så kommer de ha skärpt till sig.

Kvällens önskelista blir nog samma som sist.

* Bättre målvaktsspel
* Bra boxplay
* poäng från andrakedjan

Hoppas verkligen att önskelistan inte ser lika dan ut länge till :S

Sv: Matchtråd 2025-09-27 Rögle BK - Brynäs IF
Ikväll blir det tufft. Holm & Rifalk har varit grymma hittills, Rögle är tunga. Det kommer smälla och dom kommer spela fysiskt. Jag önskar vinst, men tror faktiskt på torsk med 3-1 (Clara) alternativt 6-2 (Delia).

Sv: Matchtråd 2025-09-27 Rögle BK - Brynäs IF
Känns som enkel vinst. Nu har de släppt in tillräcklig för att folk ska se laget som ett skämt och inte lägga energi på att förbereda sig. Bra sätt att slippa favoritskapet. Som någon som lastade på Brynäs sm-guld innan oddsen droppade när de presenterade Bäckis är jag mycket nöjd med inledningen. Delia är ju bara ett par fångade returer och ett tjockare axelskydd från att vara en av shls bästa målvakter

Sv: Matchtråd 2025-09-27 Rögle BK - Brynäs IF
Ikväll vill jag se en vinst!! Clara ikväll mål !!

Matchtråd 2025-09-27 Rögle BK - Brynäs IF
Nu kör vi igen.

« · 2909069

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)