1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779044 inlägg · 7967 ämnen

Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.


Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
sylf: VAD SKER? Är dom utspelade eller bjuder dom dansbanden på målen?

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
65selander: Ja, det här är vad Brynäs bjuder sin fullsatta hall, mongohockey!

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Bissett19: Då var denna lördagsfest över...

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Lindström: Ta en timeout jävla idioter!!

Det här är helt huvudlöst spel!

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
sylf: Ser spelet ut som en påse skit eller? Någon lina som e bättre eller sämre? Å hur långt e de kvar av1á?

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
sylf:

Som sagt...totalt huvudlöst.

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Lindström: Byt målvakt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Lindström: Säkert en fläskläpp på dansbandsmongot!

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
sylf: Fläskläpp eller kramades dom bara??

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Bissett19: Fruktansvärt dåligt, kan den simpla mikroskopiska framgången ha stigit dem åt huvet?

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
sylf:

Huvudlöst spel än så länge,FBK kommer kontra sönder oss.

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Lindström: Tuppfäktning.....

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
sylf: i stort sett fullsatt? det va som fan :D

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.

sylf: Kom igen nu Brynäs. Skjut och skjut och folk framför mål.

RBK och DIF leder nu.


Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
sylf: Varför game på dixi??

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Ahlbom: Jävla skit PP, skärpning nu för fan!!

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
sylf: okej, har ingen koll på han =)

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
sylf: Oj, fint försvarsspel!!

Usch!


Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Ahlbom: Andersson är ju deras bästa def fwd, så det går nog på ett ut..

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Lindström: planerat av FBK säkert, plocka bort vår toppcenter direkt...inte bra

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
65selander: Härligt!!!

Dansbandet skulle ha haft 2 st utv INNAN det där!!!!

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
65selander: börja ju bra med en av våra farligare målskyttar som åker på game... känns som att Fbk tjänar på det? :/


Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
sylf: Dixon är kärvänlig  och Game... Snabbaste matchstraffen i historien?

Redigerad kommentar



Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
65selander: Dixon regerar!!!

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
65selander: Det kanske till å me är upp emot 3000 på plats som hejar fram grabbarna!

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Bissett19: X för MODO och TIK just nu, skulle stiita bra om de loosar och vi vinner eftersom vi har en match mindre spelad. 5-2 efter mycket om och men.

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Bissett19: Han ÄR vår kapten!!!

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Lindström: DIF kvittering, TACK!!

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Lindström:

Tyckte mej se ett C på Sunkens tröja idag...

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Bissett19: Hoppas å tror på vinst 4-1!!

Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Nu är det slut med inför,nu kör vi i diskussionen i en riktig matchtråd.


VINN!

« · 1224577

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki presenterad!!! Härligt
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)