Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
« Föregående · 1467161 Till forumet
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
Vore så satans gött att tvåla till tråk Luleå ikväll och det ordentligt:-)
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
Bissett_19: Får hoppas att landslagskillarna inte är alltför slitna. Det blir väl som vanligt jämnt, iaf målmässigt när vi möter Luleå?
« Föregående · 1467161
Sista matchen jag kan se innan jag åker 2 veckor till Indien.
Kommer kunna se sista matchen mot Timrå. Vore grymt skönt med en seger innan man drar.
KÄMPA BRYNÄS!!!!