Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
« Föregående · 2758921 · Nästa » Till forumet
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Lite mycket ragga puck i inledningen, måste spela smartare annars kommer TIK kontra in mål på oss
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Farsang: LHC: ”Ätt ägg och Karamell-kungen”, svårslaget…
Frölunda tidigt 80-tal: FIB-Aktuellt😎
Schroeder, skjut där
Frölunda tidigt 80-tal: FIB-Aktuellt😎
Schroeder, skjut där
+ 2
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Farsang: Makedonien håller nog med också 🇲🇰 men ja, nej ni har fräscha tröjor. :)
+ 2
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
BIF Kungen: tror inte ens en Modo supporter kan tacka nej till den topp 3👍🏼
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
{7426}: snyggaste tröjan i ligan
1 Brynäs svarta
2 Brynäs röda
3 Brynäs vita
Resten är lapptäcken som inte ens en mamma kan tycka om🇧🇪
Godkväll förresten, gameday och en Hugo i handen 🥂
1 Brynäs svarta
2 Brynäs röda
3 Brynäs vita
Resten är lapptäcken som inte ens en mamma kan tycka om🇧🇪
Godkväll förresten, gameday och en Hugo i handen 🥂
+ 3
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Zappaholic: Jag håller på er ikväll. Ser vart ni hittade inspiration till tröjan också. Kör hårt ikväll, spöa Timrå!
+ 3
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Slaven82: Synd att det är skrik-Lena. Hon älskar när motståndarna gör mål på oss
Tillsammans med Petter. Han gillar ju aldrig Brynäs
Tillsammans med Petter. Han gillar ju aldrig Brynäs
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
pjåtor: Tror alla lag jobbar så nu för tiden. I alla fall i fotbollen är det så, långt ner i seriesystemet
+ 2
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
pjåtor: Har vi ett genomgående spelsystem så har juniorerna fått ändra spelsystemet ex antal gånger de sista 10 åren med tanke på alla tränarbyten som varit i Brynäs vilket har inneburit ändrade spelsystem.
+ 2
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
pjåtor: tror Gällstedt pratat en del om det när han först kom. Så hoppas dem har det!
Grejen är ju att Första kedje spelare i J20 oftast går in i fjärde kedjor i A-laget. Så det blir ju annorlunda direkt ändå.
Grejen är ju att Första kedje spelare i J20 oftast går in i fjärde kedjor i A-laget. Så det blir ju annorlunda direkt ändå.
+ 2
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Har vi ett genomgående spelsystem från junior och upp som Skellefteå kör med? En fråga från en oinsatt supporter? 💛🖤❤️
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Offt topic och lite sent men en Oskarshamnsupporter är tydligen på Iva för allvarliga skador efter en bussolycka. Usch. I 30-årsåldern enligt artikel. Kanske fel forum och mods får ta bort inlägget om det är irrelevant.
Men påminner oss om att det trots allt bara är sport och att svensk ishockey är och bör vara en familj. Håller tummarna för personen.
Ta hand om er!
Men påminner oss om att det trots allt bara är sport och att svensk ishockey är och bör vara en familj. Håller tummarna för personen.
Ta hand om er!
+ 21
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Slaven82: Sorry men i kväll blir det förlust,
Kändes redan förra matchen att det är på gång.
Skador och att vaska runt i kedjorna kan vara bra att väcka laget kortsiktigt.
Men inte en långsiktig strategi
Tyvärr nu handlar det om skador, med skador på forwards så är vi tunna,
Vad som talar för oss är våran starka och konstruktiva backsida men tror inte det räcker ikväll.
Så 1-4 i kväll men hoppas jag har FEL
Kändes redan förra matchen att det är på gång.
Skador och att vaska runt i kedjorna kan vara bra att väcka laget kortsiktigt.
Men inte en långsiktig strategi
Tyvärr nu handlar det om skador, med skador på forwards så är vi tunna,
Vad som talar för oss är våran starka och konstruktiva backsida men tror inte det räcker ikväll.
Så 1-4 i kväll men hoppas jag har FEL
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Brynäsgubbe: Inte då. 😀 vi ligger på den nivån just nu.
+ 2
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Frölunda verkar vinna idag mot Skellefteå. Vid seger kan vi gå upp i serieledning idag 😂
Det händelseförloppet är nog för bra för att vara sant.
Det händelseförloppet är nog för bra för att vara sant.
+ 2
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Silfverkroken: Inte första gången man låter någon spela vidare efter en smäll mot huvudet, tyvärr.
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Källgren, Söderström och Andersson med i Adam Johanssons landslagstrupp i studion.
+ 3
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Farsang: Har surrat om detta förut :)
Har du testat med din tele över 4g och loggat in på ditt konto? Funkar det bra, ja då vet du att det är din router, dator eller inkommande nät, = din leverantör.
Har du testat med din tele över 4g och loggat in på ditt konto? Funkar det bra, ja då vet du att det är din router, dator eller inkommande nät, = din leverantör.
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Silfverkroken: Himla tur att Djoos är tillbaka i spel i såna fall.
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Angående Lindstein ska jag väl inte uttala mig för mycket innan jag vet precis vad det handlar om men är det så att han fick hjärnskakning senast (verkade ju varit lite groggy) och därför inte är med idag, då är det rätt illa om man lät honom spela vidare i torsdags.
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
#33: Om inte Brynäs själva presenterat laget kan du alltid swehockeys hemsida. Där presenteras lagen också.
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Gavve: Var är laget? Klockan är 16:35 och ingen laguppställning på hemsidan 🤔
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Slaven82: Lindstein skadad. Aron Dahlqvist ersätter
Blir intressant att se Dahlqvist , stor fysisk back.
Om indrasis varit bättre på rören hade jag satt han I 4:e och Rödin i 1:a
Blir intressant att se Dahlqvist , stor fysisk back.
Om indrasis varit bättre på rören hade jag satt han I 4:e och Rödin i 1:a
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Slaven82: Se där ja! Den missade jag. Han var ju med i gymmet i går enligt GD. Hoppas inte det är något allvarligt efter smällen. Lindstein har varit grym (självklart prio att han ska må bra först).
+ 2
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Farsang: Du har rensat cookies och testat en annan browser?
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Gavve: Misstänkte det, tror jag mötte honom och tjejen nyss.
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Gavve: stämmer säkert att man flyttar ner Rödin för att stabilisera Scotts centerspel. Var ju längesen han centrade så smidigt om han får spela ihop med Rödin då👍🏼
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Har ju haft problem med att jag inte kan logga in/kolla på tv4 play på min dator. Vi har diskuterat det här förr om eventuella lösningar.
Helt plötsligt funkar det på datorn utan att jag ändrat eller uppdaterat någonting. Efter typ 10 månaders problem med detta…
Helt plötsligt funkar det på datorn utan att jag ändrat eller uppdaterat någonting. Efter typ 10 månaders problem med detta…
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Undrar om laguppställningen stämmer.
Andrafemman enligt Swehockey:
24. Lindblom, Linus
11. Schroeder, Jordan
23. Lindblom, Oskar
Fjärdefemman:
18. Rödin, Anton
41. Scott, Greg
40. Ohlsson, Anton
Vesel verkar alltså saknas i dag.
Andrafemman enligt Swehockey:
24. Lindblom, Linus
11. Schroeder, Jordan
23. Lindblom, Oskar
Fjärdefemman:
18. Rödin, Anton
41. Scott, Greg
40. Ohlsson, Anton
Vesel verkar alltså saknas i dag.
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Catodenäldresspöke13: HV:s tränare sa nåt liknande efter matchen, nånting med att när ”bra lag får lite flyt med sig så är de svårstoppade…”
+ 4
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Har läst lite kommentarer på FB från HV71 fans efter senaste matchen. Känns riktigt bra (och ovant) när vissa kommenterar (obs parafras inte citat)"vi möter ett lag i toppen"... "vi får vara glada att vi kunde ta en poäng" osv. Det är precis dit vi vill i längden tycker jag. Att andra lag ser Brynäs som ett hot/topplag och inte enkla 3 pinnar.
Hoppas vi fortsätter och hamnar på topp 6-8 denna säsong!
Hoppas vi fortsätter och hamnar på topp 6-8 denna säsong!
+ 11
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Äntligen lördagsmatch och hockeyfest.nSitter på O'learys med grabben och tar en bira och mat nu innan ?nFörsta matchen på plats sen premiären, ska bli intressant att se nya jumbotronen mm.nHar längtat.
+ 3
« Föregående · 2758921 · Nästa »


