1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778952 inlägg · 7967 ämnen

Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21


Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Sjuuuuukt av Silverberg!!

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Faktiskt väldigt bra klipp i Silfverbergs åkning. Första 2-3 skären accelererar han jävligt snabbt.

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Direkt efter 10 min, så gör vi mål och dödar deras momentum. 🙂


Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Classic HV. Joona Lauto undrar vart han har hamnat.

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Gavve: topplagsmål! Utnyttjar misstagen DIREKT

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
OveJärnkrok: Jaaaaaaa! Rättvist! Silver din gud!!!

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Oa Silverberg

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Gavve: fantastiskt fint efter en svår inledning!

Edit: andra dröjde inte länge, blev tyst i hallen!



Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Indrasis!

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Gött, så ska en 2 mot 1 se ut!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Gött! Skönt att få ett enkelt mål, Hv blev lite för heta där.



Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Horace76c: SNyggt av firma Silfver och Indrasis. Bra av båda där!

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Enkelt 0-1.

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
lapad:nIndrasis baby!

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Skönt

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
gwl: Känns som Shroder tappat lite igen efter uppehållet

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Så ja! Nu börjar det se bättre ut. Som sagt, första 10 i Jerusalem är alltid tuffa

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Gunderson: Uppehåll är vår kryptonit. Tycker vi spelat slarvigt och segt efter uppehållet.

Inte lika sammansvetsat som innan, men det kommer nog tillbaka snart!

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
SaggeBoy: Känns lite som att alla glömt hur man skjuter på mål just nu. Mycket skott men väldigt få som kommer på mål.

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Vad fan ... NR 3 ... Djoos ? Har han glömt hur man skjuter? Eller vad fan

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Djoos? Klockren i slottet och drar det mot sargen istället?

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Gunderson: väntade mig ett aggressivt hv, men detta va lite väl. Hoppas de tröttar ut sig utan utdelning

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Slaven82: Dåligt tapp, men tills hans försvar så räddade han upp situationen. Rödda ser pigg ut.

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Slaven82: Säsongens sämsta 7 minuter? Ingen kraft alls.

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Slaven82: Bra hemjobb av honom sen i.a.f. Även om det var p.g.a. honom själv som det ens behövdes.

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Vi har noll skott, missade Rödin från det avståndet?

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Fint pucktapp av Indrasis.

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
OveJärnkrok: o skott av brynäs...

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Brynäsgubbe: Ja, tyvärr lite väntat. Blir viktigt att börja äta sig in i matchen relativt snabbt.

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
munkas: Minst sagt, plutt i dutt spel håller inte..

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
SuneMangs: Det där är en märklig filosofi att Källgren släpper in många mål bara för att Brynäs släpper till få skott.

En stabil målvakt bör ligga runt 91% sägs det.Detta oavsett hur många skott den får på sig

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Lindström: Det här jag var rädd för. HV ser ut som Tampa Bay i toppform och Brynäs tittar på.

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Lindström: Bedrövlig start

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Som sagt, starten blir viktig..

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Hål i huvudet i försvaret direkt......

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Gäller att vi håller tätt första 10

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Satte det där tonen? 😬

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Treklövern1912: Blir en tuff tillställning mot ett desperat HV

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Den där arenan skapar otrolig oro i minnesbanken. Därför känns det som det kommer bli tufft ikväll

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Lindström: NU KÖR VI 👍👍👍

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Gäller att alla spelar disciplinerat ikväll om vi ska få några pinnar med oss.
Tror på 1-3

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Släpp pucken nån gång då!

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
SaggeBoy: Fasiken, jag är inte ensam om att ha tänkt det alltså? Nu drar jag definitivt inga andra associationer, men hela målvaktssituationen känns lite liknande...

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Honken72: Förutom när Brynäs spelat i rött då!

Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Farsang: Svart har alltid varit den tuffa, coolaste och hårdaste färgen, där har ni svaret. 😎

« · 2773125 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)