1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778929 inlägg · 7967 ämnen

MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS


Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Simmalugnt: Håller med..Ros kan offras för jordens befolkning..!

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Lunkan: Han sitter där som en svullen potatis. Han får ju knappt plats i sin ruta. ;)

Låt gå för att hv förmodligen vinner, även att jag tror motsatsen.. Men att hv skulle vinna med 4-0 eller 4-1 är ju bara löjligt.. Timrå är bättre än förra året kontra hv som är sämre för tillfället än samma tid förra säsongen..4-2 till Timrå

Fast jag håller med om att Brynäs spelar tråkig hockey att kolla på.. Där har han faktiskt rätt - tro det eller ej.. Så nog vore det roligast för slutspelet i sig om inte Brynäs spelade semi.. Men kan man ju som Brynässupporter inte bry sig mindre om just nu..Mot Semi:)

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Lunkan:

Mer att äta är väl det sista den mannen behöver.

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Bissett19: Hoppas Ros sväljer huvet för Sveriges bästa...

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Bissett19:

Det snackas ju ofta om att jorden är överbefolkad.

Sverige kan väl bidra med att offra Ros.

Det största jävla "waste of space" som finns.

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Rosen går på:

"Hoppas Brynäs åker ut-för hockeyns bästa"

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Hence: Sen om jag sett allt för mycket av att han gillar att tacklas är en annan sak:P

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Mycket gött att höra såna ord från OPG. Nu mosar vi aporna!

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Börjar bli riktigt laddad inför kvällen, matchen ska ses LIVE o inte på C+! Så fixa biljett om ni inte redan gjort det, o masa er ner till läkerolen ikväll nu! =D Vi har alla chanser att vinna matchen, VI har Markström längst bak! =D

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Saknar för övrigt förra års slutspelsfilm med granis, dixon, dackell och markström ... Pepp pepp!!!

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
arnio: Okej, jag tror precis tvärtom, vinner vi idag har vi en väldigt god chans, även på hovet, då det förmodligen satt sig lite i huvudet..Lägg därtill att Markan nollat Djurgården?;) men börjar vi med förlust här i läkerolen så tror jag inte de förlorar någon av sina hemmamatcher..

Allt eller inget, precis så som jag tror det kommer bli:)

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Linström_92: Kan nog bli en del bortasegrar i denna matchserie, förlust ikväll innebär inte att det är kört. Men jag hoppas givetvis på vinst i kväll..


Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
mattias - 74:
Tror på 3-3 själv..hoppas på vinst i sudden för oss.

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS

65selander:

Får jag också tippa som neutral soffligare :)

3 - 2 till DIF efter förlängning.


Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
rafalski: Ja, idag blir det nog inte mycket gjort. Man kommer bara att sitta och vänta på att få bege sig upp till LA. Jag hoppas på vinst men kräver att varje spelare ska göra sitt i 110% hela matchen! Visa hjärta nu!

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
65selander: Idag väntar en helt ofokuserad dag på jobbet innan det smäller i kväll. Dröm, Markan håller nollan och kahnberg hänger två på ass från The only one, Molin.

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
tjugo8: Blir jobbig kväll men Brynäs vinner med 4-2. Sista i öppen kasse.

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
tjugo8: Ja nu kör vi!

Taskigt med sömn inatt, så djävla nervös.

Laget hemligt sej jag i GD-

MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Ganska sömnigt här inne...det här är väl inte Luleås gästbok...???

NU BÖRJAR SLUTSPELET FÖR F-N...!!!
ALLA TILL LÄKEROL...!!!
INGA SOM SITTER OCH HÅLLER KÄFT...!!!

« · 1247765

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)