1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778962 inlägg · 7967 ämnen

Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär


Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Verkar vara bra drag i Linköping 🇧🇪: O a Silfverberg ekar på torget enl ”insändare” på GD live, (edit film på det ligger nu uppe i liven 🙂). 1300 Brynäsare förväntas på plats enl Ros i AB chatten 👍

Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Nu blir det bolaget......

Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Nån hör som har tips på nått bra erbjudande utan bindningstid hos tv4play?

Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Silfverkroken: ja. Aldrig vart med om något liknande 😂

Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Sitter på en strand i Grekland och dövar nerverna med Ouzo. Det blir på mobilen som jag får avnjuta säsongens första 3 poängare.
Slava Brynäs!

Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Tiden går lååååångsamt nu

Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Skål från torget i Linköping!
Uppladdat:

500x0-img2796.jpeg


Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
SaggeBoy: ja o lördagshockey
Bästa tiden

Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Inte bara Brynäs som saknar lite spelare! Det är skönt det💪🏼
Uppladdat:

500x0-img8387.jpeg


Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
eltifoso: ” Ska man tror vad man läser så kommer Brynäs krossa Linköping”

Oj, var läser du det någonstans? Är det dina jobbarkompisar som håller på Brynäs igen?

Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Hoppas Källgren visar varför han valde Brynäs framför Linköping och gör en kanon match mellan stolparna 💪🏼💪🏼


Hoppas även Larsson visar Linköping att dem kan fortsätta jaga han 😌

Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Äntligen är dagen här för ShL


Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
eltifoso:

Jag har 1x på powerplay

Tror inte Brynäs vinner efter ordinarie tid men kanske får med sig extrapoängen men håller lhc som favoriter i matchen 😀


Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Vi får väl hoppas att Brynäs inte gör som dom brukar i den jäkla ishallen och förlorar,förr har dom nästan alltid hittat ett sätt att torska mot Linköping fast dom har varit bättre spelmässigt

Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Åååh finns Inget härligare 🍺🍺

Kom igen nu gubbar

Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
mattias - 74: Ska kolla denna matchen med ett öga
Ska man tror vad man läser så kommer Brynäs krossa Linköping , vad tror du?

Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
RommeTigern:

Ett stort lycka till mot LHC i premiären.

Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
RommeTigern: Nu börjar det rycka lite i premiärtarmen.


Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Skapar härmed en matchtråd för säsongspremiären.

« · 2731854

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)