1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778920 inlägg · 7967 ämnen

Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18


Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Peja: Superräddning av Ludde först och sen skönt att se att vi även kan göra ett riktigt kämpamål.

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Forsberg 1978: Trycker ner SAIK och det ger resultat. Det här spelet passar oss bra.

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
gwl: Man kan tro att det är Skaik som är sponsrade av Fjällräven.

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Jobba jobba jobba så orkar inte clownerna hålla emot!!!

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Kämpar mål - snyggt. Behövs folk framför mål också.

Kunde ha varit 2-2 också

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Peja: Vi växlar upp och straffar Skellefteå.

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Såja!!! Där har ni Gamnackar

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
TheMacamush: JAAA! Öhlund dessutom❤️


Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
JAAAAAAAAAAAAAAAAA FY FAN VA GÖÖÖÖÖTT!

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Peja: De hänger ju på oss som ryggsäckar. Höga klubbor här och där. Domarn?!?!? KAN DU SLÄPPA KUKEN OCH BLÅSA ÅT VÅRT HÅLL MED???




Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
YEEEES. 3-1! Så skönt inför tredje.


Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Zappaholic: Skellefteå klarar ju inte av att ösa på framåt utan att hål uppstår bakåt. Brynäs har haft flest heta chanser i andra.

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Little boy yeeees

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Såja!!!
Jobba klart och var jobbiga då orkar inte SKE

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
{9382}: Bobby boy!

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
{9684}: Så jävla rättvist! THE LITTLE SHIT❤️🖤💛

Nu åker vi på en 2a direkt, 100%

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
{9382}: Så ja. Sitt ner alla!!


Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Ja men fan vad skönt!!!!!!!!!

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
lapad: Mr. Backhand slår till igen.

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Forsberg 1978: Bobby T i mitt hjärta! The little shit strikes again!

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Lunkz: ”In med 1-2 tuffa forwards.
Så här ser spelet ut i slutspel , kanske ännu värre”

Håller helt med!

Phhoooo snyggt mål

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Lillskiten Trivigno!

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
SÅÅÅÅÅÅÅJAAAAAAAA, SNYGGT!!!!


Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Woooow vilket mål!

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Jonjo: Oj vad vackert av Trivigno där. Skaplig pass av Kopacka också.


Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Treklövern1912: Hahahahaha, Trivigno (?)

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
gwl: Så vackert!!!

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Peja: vilken räddning av LP 👌

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Jockster : Lägg ner losersnacket

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
munkas: Vad i helvete buar publiken åt??

Kommentatorerna ser bara SAIK dessutom.

Täpp till truten på alla däruppe

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
In med 1-2 tuffa forwards.
Så här ser spelet ut i slutspel , kanske ännu värre

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
xxx BIF xxx: Nu får berra kliva in med en mega propp och sänka en sexfingrad jävel.

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
gwl: Håller med, solklar utvisning på Skelleftåspelaren. Om Svartvadet får 10 repriser till kanske tanken även slår honom.

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Aj aj Perssons högerknä - j@vla tur att det gick bra

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Jonjo:
Just nu trampar de vatten och försöker bara desperat behålla huvudet över vattenytan tyvärr ....
Finns inte en chans att de överlever detta

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Fy fan vad jag hatar detta jävla surdegs-latte-Södermalmslag.


Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Jonjo: Saik har höjt intensiteten rejält. Kan Brynäs hitta nån geist?

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
STÅ UPP FÖR LAGET!!!!!!

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Brynäsgubbe: Hur fan kan man åka in så där??

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Jonjo: Fanns ingen indikation på att bromsa eller undvika målvakten från Haara där, vad gör domarn, blundar såklart.

Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Han kör rakt in i Persson för helvete?!

« · 2806654 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)