MATCHTRÅDEN
« Föregående · 1814882 · Nästa » Till forumet
Sv: MATCHTRÅDEN
Leonardo: Tycker vi borde byta plats på Granström och Ölund. Känns som Paille är het och skulle må bra av bättre omgivning....
Sv: MATCHTRÅDEN
Leonardo: Se till spela fysikt på dom, Granis & co MÅSTE kliva på och mosa dom så fort dom får chansen.
Bedrövligt att det är 4e linan som spelar med tryck och visar vägen.
Bedrövligt att det är 4e linan som spelar med tryck och visar vägen.
Sv: MATCHTRÅDEN
Brynäsgubbe: Tycker ni Bulan skall sätta ut första linan mot andra backpar? Laborerar eller inte ?
+ 1
Sv: MATCHTRÅDEN
{8212}: ja han är osäker i närkamperna. Man märker att han backar av lite grann. Vinn idag så han kan VILA!!!
+ 1
Sv: MATCHTRÅDEN
{5915}: Vi kanske sett olika matcher... Tycker Brynäs har de klart farligaste chanserna hittills. Lindbloms nära miss, Clark fick ett friläge och en back (Bertilsson?) fick en öppen chans mitt i slottet. Minns bara LHCs miss nära mål som farligt när vi gick bort oss bakom mål.
Det som är oroande är ineffektiviteten. Mållös första period igen... det gynnar bara LHC tyvärr.
Det som är oroande är ineffektiviteten. Mållös första period igen... det gynnar bara LHC tyvärr.
+ 7
Sv: MATCHTRÅDEN
{5915}: Så bra har de inte varit. Vi måste spela med högre fart och precisare uppspel, de får ner farten på oss i mittzonen. Tycker inte heller vi dumpar ner puck lika effektivt heller så deras tröga backar får vända om...
Sv: MATCHTRÅDEN
Men snälla nån domarna måste ta utvisning. Och sluta blåsa icing när LHC-spelarna kan TA pucken
+ 1
Sv: MATCHTRÅDEN
{8212}: Nä, det ser darrigt ut, när vi kommer med 4 i anfall då skall inte puckföraren tveka...för mkt avblåsningar, men vi får väl hålla ihop det i andra som är vår akillesperiod i alla matcher...
Sv: MATCHTRÅDEN
{7800}: det skulle kunna användas som exempel i en domarkurs.... på när domaren ska döma utvisning.
+ 1
Sv: MATCHTRÅDEN
Det där han gjorde i Lindblom hade varit utvisning alla dagar i veckan en normal dag... Helt sjukt att de inte tar sånt där. Det är ju sånt här som bara gör att LHCs grishockey blir ännu mer fördelaktig när man inte straffas för det...
+ 3
Sv: MATCHTRÅDEN
Zappaholic: så fruktansvärt tråkigt att domarna inte dömer vettigt, holdingen på Lindblom är ett typexempel på varför det är omöjligt för lirarna att lira.
+ 4
Sv: MATCHTRÅDEN
Granis lina & Blommans MÅSTE spela fysiskt, är väl inte tänkt att 4 linan som ska leda laget..
RAKARE mot mål tack...
RAKARE mot mål tack...
+ 1
Sv: MATCHTRÅDEN
Leonardo:
Jo så är det ju men det är tråkigt för hockeyn om det inte lönar sig i längden att spela konstruktivt snarare än att spela destruktivt. Blir inget underhållningsvärde i "produkten" som slipsarna själva brukar säga.
Jo så är det ju men det är tråkigt för hockeyn om det inte lönar sig i längden att spela konstruktivt snarare än att spela destruktivt. Blir inget underhållningsvärde i "produkten" som slipsarna själva brukar säga.
Sv: MATCHTRÅDEN
{7800}: Det gäller ändå att vi sätter våra lägen, annars blir det boost för de andra..
+ 1
Sv: MATCHTRÅDEN
{7800}: Pudas, Jensen och Carlsson inne. Då har vi tre som gillar att spela fast oss i egen zon inne samtidigt....
+ 2
Sv: MATCHTRÅDEN
Så fort dom gasar på så är hinner inte LHC med.
Men vilka lägen som Bif har hunnit bränna, upp med farten så måste zebrorna plocka utvisningar.
Men vilka lägen som Bif har hunnit bränna, upp med farten så måste zebrorna plocka utvisningar.
+ 2
Sv: MATCHTRÅDEN
LHC är ett sjukt uddlöst lag ändå. De spelar sin grishockey och lyckas klamra sig fast i serien med det. Det vore rent av synd för svensk hockey om ett sådant lag tar sig vidare. Underhållningsvärdet är ju stendött.
+ 2
Sv: MATCHTRÅDEN
{7800}: Är man begränsad på isen så tar man väl till sådana där tricks.
Vet inte ens om alkohol kan stilla nerverna nu. Valium kanske?
Vet inte ens om alkohol kan stilla nerverna nu. Valium kanske?
Sv: MATCHTRÅDEN
Någon som vet någon sida där man kan streama matchen.?
Är i Kambodja och mitt VPN har lagt av. Vill inte missa denna match 😨
Är i Kambodja och mitt VPN har lagt av. Vill inte missa denna match 😨
Sv: MATCHTRÅDEN
tjugo8: Absolut inte, jag påpekade bara att han fick käkbenet avslaget med tanke på att jag och en annan pratade om att det alltid finns spelare i ett lag som spelar extra hårt på kroppen eler delar som varit nyligen skadad.....men Sandström var bra att reta spelare som Boström i Frölunda för att få han ur balans, för Boström var en hårdför o grinig spelare ;) Tomas Sandström var en av mina stora idoler på 80-talet..
+ 1
Sv: MATCHTRÅDEN
Leonardo:
Du insinuerar väl inte att Tomas Sandström enbart dög till att "rensa och bråka"??!!
Du insinuerar väl inte att Tomas Sandström enbart dög till att "rensa och bråka"??!!
« Föregående · 1814882 · Nästa »