« Föregående · 2924565 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Delia har ingen aning om att han tar det första skottet och är naturligtvis chanslös på returen.
Kinnvall blir hårt fasthållen framför mål och kan därför inte agera på returen, det är minst lika mycket interferance som Larssons utvisning.
Kinnvall blir hårt fasthållen framför mål och kan därför inte agera på returen, det är minst lika mycket interferance som Larssons utvisning.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Alla står och tittar istället för att vara aktiva på returen. Två vita som ska vara före på den lösa
+ 2
Sv: A proposito de nada
Trist av våran C att göra en sån IDIOT grej, snacka om att sätta JAGET före LAGET.
FY FAN
FY FAN
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja: Delia är fullständigt ute och cyklar igen. Är JA fullständigt blind??
+ 2
Sv: A proposito de nada
Herregud vad vilse Delia ser ut i målet. Inte ett rätt på hans placeringar där och han ser ut att snubbla på sig själv...
Edit: Okej. Rätt bra räddning där också. Det måste jag erkänna.
Edit: Okej. Rätt bra räddning där också. Det måste jag erkänna.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Ujujuj europas sämsta boxplay mot världens bästa pp.....
Man spyr på skiten, AVGÅ FÖR HELVETE!!!
Man spyr på skiten, AVGÅ FÖR HELVETE!!!
+ 1
Sv: A proposito de nada
Otur den utvisningen men pinsamt när det tar 5 sekunder för domaren att få upp armen.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Charles: Hahahaha, den utvisningen måste vara den biligaste i årets SHL. Det var typ "Ramla och jag fixar en tvåa"
+ 3
Sv: A proposito de nada
fyfan vilket oflyt vi har med studsar
men vad i helvete tar domarna utvisning 10 sekunder efter situationen?!?!??!?
men vad i helvete tar domarna utvisning 10 sekunder efter situationen?!?!??!?
+ 3
Sv: A proposito de nada
Förstakedjan (med Bäckis, Larsson & LP) har verkligen fungerat dock. Helt annat än att ha Larsson & Lindblom med Silfver. Även om målen inte sitter känns det som att de trivs ihop.
Dumt av Larsson att dra på sig en interference när vi har pucken i.a.f. Även om det knappast var meningen.
Dumt av Larsson att dra på sig en interference när vi har pucken i.a.f. Även om det knappast var meningen.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Lemp: Kopacka är väl osynlig typ fyra matcher av fem, så helt korrekt. En av många ikväll tyvärr.
Bäckis överlägsen på isen.
Bäckis överlägsen på isen.
+ 1
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Måste ju få iväg skottet snabbare. Lika som Bobby i första perren.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Nu har väl Luddes säsong varit allt annat än bra hittills
+ 1
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: För att inte tala om Kopacka, vilken totalt undermålig match han gör hittills. Hade blivit tokig som lagkamrat med hans agerande i defensiv zon.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Ja tills vi bjuder på nästa mål i röven, man vet ju att det kommer tyvärr.
+ 1
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Behöver inte vara svårare än så. Snart drag att ta in Lindblom istället för Scott.
+ 1
« Föregående · 2924565 · Nästa »