1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778950 inlägg · 7967 ämnen
« · 2924810 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: A proposito de nada
rafalski: Så här är det, Molin, Masken pch Gällstedt ser helt handlingsförlamade ut. Alla 3 ser ut som stora frågetecken typ "Vad ska vi göra"?

Sv: A proposito de nada
Pigalle: from nu bör de byta plats på heltid.

Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Imorgon vill jag se en sparkning, Gällstedt, Alcén eller lurken spelar ingen roll bara det händer något.

Sv: A proposito de nada
atilla: Inte helt säker på att kontakten sker innanför målgården heller.

Sv: A proposito de nada
Så jävla frustrerande det här. Finner knappt ord. Döda detta jävla boxplay och kvittera nu för fan Brynäs

Sv: A proposito de nada
Zappaholic: haha...tv4 får väl betalt

Sv: A proposito de nada
Pigalle:
Händer lika lite från #52 #41 #36 ikväll så han kan ersätta dem också

Sv: A proposito de nada
Lunkz: bra Rögle!

Sv: A proposito de nada
havre: filmning på zebran

Sv: A proposito de nada
Nu var till och med Gud trött på domaren.

Sv: A proposito de nada
Bockensdricka: Nej I BP för Brynäs

Sv: A proposito de nada
Bockensdricka: Tippar 3-1 i PP.

Sv: A proposito de nada
Pigalle: tycker ändå att bellows visar mer än tex scott

Sv: A proposito de nada
Det där har ju för fan pissjö gjort 3 gånger mot oss idag redan. Som vanligt olika regelböcker

Sv: A proposito de nada
Zappaholic: symptomatiskt, Silfverberg gör en Tumba men dock inget mål, slutar med BP…

Sv: A proposito de nada
Bockensdricka:
”Tippar 3-1 i tom kasse”

Jo men är Delia på plan eller inte är frågan.,

Sv: A proposito de nada
Då ska vi fortsätta spela 1-2-1 i boxplay, har funkat så bra.

Sv: A proposito de nada
havre: Delia har blivit pååkt 2-3 gånger ikväll utan åtgärd. Suck.

Sv: A proposito de nada
Charles: Fast den där får vi köpa. Inte 33s fel, men jag förstår att man tar den.

Sv: A proposito de nada
Men för helvete!!!

Sv: A proposito de nada
Lustigt att INGEN hackar, slår eller grisar. Nä alla ska droppa 11 gånger och lira runt runt.
Blir inga mål om man inte skjuter.

För jävla dålig kravbild på för många som spridit sig.

Oj vinddrag på Ludde = 2 min utv

Sv: A proposito de nada
Bockensdricka: måste kunna låta Svrcek göra några byten istället för Bellows.... händer ingenting där

Sv: A proposito de nada
Gavve:
Ok.
Erkänner att jag minns fel

Sv: A proposito de nada
Men lägg av....

Sv: A proposito de nada
domarna är fan köpta!

har fan aldrig sett en domare ta en utvisning i det läget...

Sv: A proposito de nada
TheMacamush: nej , Hv och malmö

Sv: A proposito de nada
Säger han kopEcka eller hör jag fel?

Sv: A proposito de nada
Tippar 3-1 i tom kasse

Sv: A proposito de nada
Lindström: Nu är väl ändå dags att grabbarna sätter ner sig själva utan tränarna och lägger alla korten på bordet. Så här kan det inte fortsätta.

Sv: A proposito de nada
Huge: Lägg av. Han ska inte vara tre meter utanför målburen när han uppenbart inte har pucken. Anklaga inte mig för taskigt hockey-IQ här, många gånger är jag ute och cyklar, men här ska han förstå att det kommer en retur och åtminstone försöka förflytta sig tillbaka.

Sv: A proposito de nada
Huge: ..du kommer aldrig att inse att vi alla är olika. Själv tycker jag att kan man störa motståndarna om än så lite, så ska man göra det.
Men att du måste "raljera" över sånt säger mer om dig än mig. Sök hjälp!!

Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: å Leksand gjorde mål så nu är vi på kvalplats 🥳

Sv: A proposito de nada
Ticko : Han fullkomligt älskar Lowe. Han har pratat lika mycket om honom som han pratat om vaktmästaren

Sv: A proposito de nada
Tiden bara går och inte ett jävla piss händer....

Sv: A proposito de nada
Dwn där patrik måste ju hålla på köpsjö...han hyllar alla som de vore gud själv i växjö

Sv: A proposito de nada
Kommer in som 5e gubbe och hackar, vad gör Djoos?
Jo han TITTAR PÅ!

Sv: A proposito de nada
trodde Kopacka var så loj i ett anfall för att han åkte och bytte men sen kommer han tillbaka helt plötsligt han passade alltså på att åka ur anfallzon en vända medans vi hade chans till anfall

Sv: A proposito de nada
Matchen rinner oss ur händerna. Vi måste steppa upp nu.

Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Synd för oss, det är ju där vi oftast spelar…

Sv: A proposito de nada
Bockensdricka: AJF, Bellows, herrejösses vilka jävla dunderfloppar, bra jobbat Alcen....

Sv: A proposito de nada
Det går så jävla långsamt. Uppspelen sitter inte och alla känns helt ur balans, självförtroende helt på botten.

Sv: A proposito de nada
Bellows Verkar vara en vanlig utfyllnadsspelare trodde han skulle vara bättre med den prislappen.

Sv: A proposito de nada
Grin-Olle: Jaha, ok

Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Tur att det finns fler domare på isen…

Sv: A proposito de nada
Danne66: Frölunda spelar som Brynäs förra året, men efter nyår så börjar SHL på allvar, de gick ingen bra när Bäckis dök upp tyvärr, de ser oerhört blekt ut i alla fronter, men så länge HV71 förlorar så är det ingenfara, men 3 poängssystemet så svänger det fort.......

Sv: A proposito de nada
lapad: Han är ju nybliven pappa, håller kanske honom vaken på nätterna....

Sv: A proposito de nada
Peja: Domaren stod välplacerad sa kommentatorn. Problemet var att han tittade åt fel håll.

Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Förutom domaren också en kommentator som bara ser Växjö positivt och Brynös nja...

Sv: A proposito de nada
jag förstår inte lojheten, lös puck i slottet de 2 brynässpelarna där tar sakta bort lite klubbor runt sig för de vill åka och byta istället

Sv: A proposito de nada
Jockster : Första 46 matcherna (till och med 26/2) låg Brynäs på 82.95%

Sista 6 hamnade Brynäs på 59.09%.

Hamnade till slut på 78.18%.

Det är därför jag säger att tappet inte kom kring jul.

« · 2924810 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)