« Föregående · 2922251 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Vilken positivitet i forumet efter knappa 4 minuter spelade 🤣 herregud asså. Vet inte om man ska skratta eller gråta
+ 3
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Clara ser vaken ut. Redan brutit två farliga passningar med klubban.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Som en påse blöta fisar.
PINSAMT jävla veka i egen zon, BÄNKA alla jävla mjukglassar sänd en SIGNAL Gälla
PINSAMT jävla veka i egen zon, BÄNKA alla jävla mjukglassar sänd en SIGNAL Gälla
+ 2
Sv: A proposito de nada
SaggeBoy: fokusera på att heja fram ditt lag istället för att undra om sånt vid pucksläpp🤣
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Viktigt för domarna att låta djurgårdarna på läktaren sjunga klart sin låt istället för att släppa pucken.
Sv: A proposito de nada
Bortsett från HA-finalen är vi alltid bedrövliga på Hovet. Då var vi här igen.
Sv: A proposito de nada
Nu får fan 1:a linan steppa upp idag, hade gärna sett att man splittrar den.
+ 3
Sv: A proposito de nada
OTROLIGT skön trio i dagens hockey studio 🤩 stör mig inte på en enda av dem
+ 1
Sv: A proposito de nada
tror och hoppas för islossning i offensiven idag samtidigt som defensiven är stabil nog😮💨
Gissar på 3-6.
Målskyttar.
LP
Bellows
X2 Silfverberg (PP)
Larsson (PP trycker in pucken i målgården)
Kempny
Gissar på 3-6.
Målskyttar.
LP
Bellows
X2 Silfverberg (PP)
Larsson (PP trycker in pucken i målgården)
Kempny
+ 1
Sv: A proposito de nada
Lindström: Det borde ju rimligen vara som så att just en rutinerad laguppställning borde kunna kapitalisera ordentligt på tuta-och-kör från motståndarna . Om man spelar disciplinerat.
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Det kan få lite motsatt effekt också, vissa randiga kan ibland vilja visa hur rediga de är och stå emot publiktrycket ”lite extra”. Tyckte Linde var EXTREMT duktig på det häromsistens exempelvis.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Vi får se om våra Pro spelare klarar av Difs ungdomliga tuta & kör spel.
Gäller som sagt att hålla oss på banan och spela obekvämt.
Kan bli 5-1 lika gärna som 1-5 ikväll, måtte Gälla & co vara vakna i båset för det kommer behövas….
Gäller som sagt att hålla oss på banan och spela obekvämt.
Kan bli 5-1 lika gärna som 1-5 ikväll, måtte Gälla & co vara vakna i båset för det kommer behövas….
+ 2
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Det finns nåt som heter "traditionens makt..." osv. Men så klart jag hoppas bli positivt överraskad.
Sv: A proposito de nada
Huge: På tal om grinande. Om man ska gråta eller skratta över dej är en tiotusenkronorsfråga...
+ 1
Sv: A proposito de nada
Jugge: Det komiska med alla pappsyken är att dom är dom första att grina sig blåa i ansiktet efter en förlust, trots att dom redan innan match gett upp och borde vara rätt så nöjda med att ha fått rätt i sitt grinande…. 🤣
+ 5
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Absolut, vi måste hålla oss på banan, inget snack. Det var odisciplinerade utvisningar mot Leksand, sånt måste bort när man är klappkass på BP.
Det jag reagerar på är när man är en sån mjukglass att man tar ut förlusten i förskott..
Det jag reagerar på är när man är en sån mjukglass att man tar ut förlusten i förskott..
+ 3
Sv: A proposito de nada
Jugge: Känns som en tuff uppgift idag. Djurgården kommer antagligen få ganska enkla powerplay genom publiktrycket, vilket typ är målgaranti med tanke på vårat boxplayspel. Sen kommer de att vara riktigt på tårna efter att ha blivit utklassade senast.
Vi behöver minimera utvisningar och inte bjuda på nåt gratismål. Då kan det gå.
Vi behöver minimera utvisningar och inte bjuda på nåt gratismål. Då kan det gå.
+ 4
Sv: A proposito de nada
MrCarla: Laguppställningen kommer om en halvtimme på Swehockey om inte annat, då vet vi.
Sv: A proposito de nada
Jugge: Det missade vi inte. Men tror det kommer bli oerhört tufft idag, dom lär vara en aning revanschsugna. Någon som har koll om Hellberg fortfarande är sjuk?
Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: ” Extra tung förlust i dag. Fullsatt Hovet, och ett Jyrgårn som vill förnedra oss efter vår kross i HA-finalen.”
Underbart hur man kan ha sånt jäkla mjukglasspsyke att man tar ut förlusten i förskott… Missat helt att Diffen precis blev förnedrade av seriens sämsta lag?…
Underbart hur man kan ha sånt jäkla mjukglasspsyke att man tar ut förlusten i förskott… Missat helt att Diffen precis blev förnedrade av seriens sämsta lag?…
+ 4
Sv: A proposito de nada
DIFFEN: Nåja, det räcker att ni ställer er förstafemma som producerar minst två mål per match mot vår förstalina där det är stora minussiffror så är ni hemma.
Kan Gälla coacha på ett annat sätt så kan det bli match men det är inte riktigt han forte s.a.s.
Kan Gälla coacha på ett annat sätt så kan det bli match men det är inte riktigt han forte s.a.s.
Sv: A proposito de nada
ellis: Såna där historiska paralleller och analyser är så usla.. ”Brynäs har svårt i den arenan” bla bla
Det är nya lag på isen varje säsong, jag tror noll på såna där slutsatser.
Det är nya lag på isen varje säsong, jag tror noll på såna där slutsatser.
+ 8
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Samma här. Första bortamatchen sen jag var på DIF-BIF i Globen på 90-talet :)
+ 1
Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: Klockan slår usch men jag tror på väldigt få ggr den slår idag.
Sv: A proposito de nada
ellis: Jag ska dit med en Djurgårdare. Seger är ett måste. För att parafrasera Masken:
”matcher mot Djurgården SPELAR man inte,
matcher mot Djurgården VINNER man”
”matcher mot Djurgården SPELAR man inte,
matcher mot Djurgården VINNER man”
+ 13
Sv: A proposito de nada
Luddf: Bra spaning. Aho vore värd att lasta stora pengar på, gärna på flerårskontrakt.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: Ja, jag har svårt se en seger idag. .Brynäs trivs sällan och lyckas sällan i Sthlm. Kvalmatcherna mot DIF -24 var (nog) isolerade undantag. är jag rädd.
Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: Sebastian Aho har ju fått sitta på läktaren alla matcher denna säsong på grund av veteranregeln i AHL. Kan han tröttna då han förmodligen spelade väldigt lite av samma anledning förra säsongen(om han inte var skadad). Något för Brynäs?
+ 6
« Föregående · 2922251 · Nästa »