MODO - Brynäs IF 19/10
« Föregående · 1528675 · Nästa » Till forumet
Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Jajjen: Tror Foppa/bögnäslund betalat in för 25 poäng de närmaste 5 åren. Det är vad jag hört!
Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
tompap71: Cody agera, nu vill jag se blodvite och en harmynt norrman i gipsvagga!
+ 1
Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Zappaholic: Vet inte om du har sett filmen Wrong Turn, men lite så är det där uppe i Ö-Vik :-)
+ 1
Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
70 Rodrigues: Jösses vad lättretade de är inne på Modos forum. Man är in där lite och retas och de hugger på allt. Att de inte gör dom vi, ignorerar tattarna :-)
Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Jajjen:
Jag unnar verkligen L J en framgång i AS.... både för sin egen och för Brynäs skull :-)
+ 1
Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Tommy: Ja Steen ligger på minus i min bok. Trodde han var en spelare som tog och gav ala Granström. Verkar som tiden i Modo förvandlat honom till en gnällspik ala Sundström. Hoppas Cody alt Granström täpper till truten på han i tredje.
+ 7
Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Skröder visar klass, IGEN.
Kåådy gör ditt jobb!
Snacka om sönderblåst perre, finns flertalet kärringar i rött som ska äta med sugrör. Nån som sett till Widing?
Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Zappaholic: Jag tror rentutav att tuffe Uffe kommer att grina en liten skvätt!
Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
maddog1970: Gnällandet kommer nå nya höjder i modos omklrum. Sundström och Psyko-Samelsson kommer hålla hov.
Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Qvarre: Någon sa att sånt jämnar ut sig...Jag undrar när?
Redigerad kommentar
Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Bra gjort av domarna. Sånt här brukar ju alltid sluta med power play för hemmalaget
« Föregående · 1528675 · Nästa »