MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
« Föregående · 1333603 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Clarence: Äntligen slut, och man bryr sig knappt att dom har förlorat!
Jävla looserförening!
Jävla looserförening!
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Enaranger: "Något måste göras, och det snabbt."
Det är ju bara det att inget kommer göras i denna handlingsförlamade klubb. Det blev vi ju varse inte minst med gårdagens glada nyhet vad det gäller sportchefstjänsten...
Det är ju bara det att inget kommer göras i denna handlingsförlamade klubb. Det blev vi ju varse inte minst med gårdagens glada nyhet vad det gäller sportchefstjänsten...
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Det kostar rejält att ha 1-11 i poäng mot Modo och 0-12 mot SSK.
Det kanske kostar allsvenskan (d.v.s. 35-40 mkr).
Det kanske kostar allsvenskan (d.v.s. 35-40 mkr).
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Gurra88: Precis.
En välfylld namninsamling full av skitkastande invektiv, stavfel och allmänt korkade förslag gör säkert susen....
En välfylld namninsamling full av skitkastande invektiv, stavfel och allmänt korkade förslag gör säkert susen....
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Maila!!! MEn framförallt en namninsamling som är välfylld skulle göra susen..
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
spud: Och vilka nya insynsvinklar har du sett härinne, bland alla skitkastande 8-åringar? :-)
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
foppa78: Ja, men jag föredrar HS då man kan få fler insynsvinklar av supportrar till andra lag.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
spud: Känner mig inte ensam, känns bara... skit.
Tycker du att Modo är "6-1 bra" eller att Brynäs är "1-6 dålig"?
(Om du förstår frågan)
Tycker du att Modo är "6-1 bra" eller att Brynäs är "1-6 dålig"?
(Om du förstår frågan)
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Hur dåligt det än går för Timrå på hemmaplan så kommer
de ju bedrövligt nog ändå vinna mot oss nästa gång vi möts.
Nu leder Frölunda.
Så i dag var troligen sista gången vi låg på slutspelsplats
för den här säsongen. Vill det sig riktigt illa kan det dröja
många år till nästa gång (det allsvenska spöket börjar nu
visa sitt fula tryne).
Om SSK vinner så är vi nu även det sämsta bortalaget.
Enbart tre trepoängare på en säsong räcker inte långt.
Jaha, Modo behövde två skott för att göra mål den här perioden.
Noll poäng och hittills -5 i målskillnad (i praktiken en minuspoäng).
Bedrövlig insats i en sån här viktig match.
Något måste göras, och det snabbt.
de ju bedrövligt nog ändå vinna mot oss nästa gång vi möts.
Nu leder Frölunda.
Så i dag var troligen sista gången vi låg på slutspelsplats
för den här säsongen. Vill det sig riktigt illa kan det dröja
många år till nästa gång (det allsvenska spöket börjar nu
visa sitt fula tryne).
Om SSK vinner så är vi nu även det sämsta bortalaget.
Enbart tre trepoängare på en säsong räcker inte långt.
Jaha, Modo behövde två skott för att göra mål den här perioden.
Noll poäng och hittills -5 i målskillnad (i praktiken en minuspoäng).
Bedrövlig insats i en sån här viktig match.
Något måste göras, och det snabbt.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Gurra88: Vi kanske till och med kan göra vinst på den affären. Vi kan slänga in en gris i dealen med.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Gurra88: Om det är någon som har mailadressen till ngn i styrelsen typ Bylund eller Silferberg så tas dom tacksamt emot.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
– Allvarligt börjar inte till och med du bli orolig nu?
– Nej nej det känns fantastiskt bra att fortsätta med den strategin vi har, säger klubbdirektör Hans-Göran Karlsson.
- Men ni har ju trots allt sjunkit som en gråsten i seriesystemet, nu i div 2 västra norrland?
- Allt handlar inte om resultat ser ni inte vilken fantastisk KONTINUTET vi har?
– Nej nej det känns fantastiskt bra att fortsätta med den strategin vi har, säger klubbdirektör Hans-Göran Karlsson.
- Men ni har ju trots allt sjunkit som en gråsten i seriesystemet, nu i div 2 västra norrland?
- Allt handlar inte om resultat ser ni inte vilken fantastisk KONTINUTET vi har?
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Macahan: Ni har ju sällskap av topplagen i ES. Så ni behöver inte känna er ensamma om att förlora mot detta skitlag.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Qvarre: klart vi har. skulle inte nån vilja ta över sveriges bästa tränare?...Dubbelironi
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
sylf: Jo, det kommer ju ge mycket klirr i kassan. FBKs besparingar blir som ett storm i ett vattenglas i jämförelse med hur svångremmen måste dras åt uppe på Sätraåsen.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Gurra88: Vi har inte råd att sparka Cz. I alla fall inte om vi ska ha någon ny tränare. Kanske lika bra att låta spelarna ta över igen.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
sylf: Enligt Huge så behöver inte ett ev kvalseriespel betyda en dålig säsong med tanke på hur jämnt det är i tabellen. Alla slår alla, förutom Brynäs då som inte kan slå SSK.
Redigerad kommentar
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Ska Mod göra mål på första skottet den här perioden med?
Risken finns än.
Risken finns än.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Fyfan jag blir ÄCKLAD AV DET HÄR LAGET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi kommer spela kvalserien PUNKT JÄVLA SLUT och kommer vi klara det NÄ DU
Vi kommer spela kvalserien PUNKT JÄVLA SLUT och kommer vi klara det NÄ DU
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Varför tar inte någon tag i saken? Finns onekligen intresse för att bli av med Cz. men ingen orkar hålla i nått konkret från fansen
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Väldigt rakande när #12 sticker ut som Beynäs bäste plötsligt i match efter match. Eller..."minst sämste"...
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Enaranger: Jag tror inte det hjälper med en spelarförstärkning. Det finns kvalitet i laget men det är tomt på ideér från båset.
Det enda som skulle kunna hjälpa nu är en temperamentsfull kanadick som spöar upp icke-presterare på träningarna.
Ett steg fram förra året blir nog två steg tillbaka i år tyvärr.
Det enda som skulle kunna hjälpa nu är en temperamentsfull kanadick som spöar upp icke-presterare på träningarna.
Ett steg fram förra året blir nog två steg tillbaka i år tyvärr.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Fira hundraårsjubilem i allsvenskan, det blir lagom muntert det.
Det kanske firas med "konkurs" i värsta fall.
För hur ska Brynäs lyckas kapa alla de höga utgifter
som inte går till spelärtruppen?
Det kanske firas med "konkurs" i värsta fall.
För hur ska Brynäs lyckas kapa alla de höga utgifter
som inte går till spelärtruppen?
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
MarcusElving: Laur har nog en passning % på 3,8 i den här matchen.
Järnkroken och Eero provar iaf.
Järnkroken och Eero provar iaf.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Huss: Jodå, NC sitter bergsäkert kontraktstiden ut, HGK är ju skitnöjd med Sundlövs och NC´s arbete, utvecklingen fortsätter i rasande takt. Nästa säsong siktar dom på final!
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Nu jävlar är det PP, mål nu o vi är med i matchen o har chans att vända det här.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Efter jul har vi nu 2 vinster och 6 förluster.
Vi är tillsammans med AIK sämst på det.
AIK har dock en match mindre spelad.
Modo har tagit in 10 (!) poäng och 16 mål på oss, på enbart 8 matcher.
Tydligen lönar det sig ibland att lägga ut ett antal miljoner på spelare.
Vi är just nu elitseriens sämsta lag.
Vad som än gjordes under uppehållet så var det helt klart fel.
Vi är nu i fritt fall mot kvalserien.
Alla synder vi hade i början på serien är tillbaka.
Vi släpper in många mål.
Speciellt i numerärt underläge.
Men tydligen ska inget göras i spelarväg hos Brynäs.
Två raka matcher nu som varit förlorade tidigt.
Jag fick tyvärr rätt i att det var i dag den obligatoriska
storförlusten kom mot Modo borta.
Två pinsamma insatser i rad nu.
Man börjar känna igen en kvalseriesäsong nu.
Vi är tillsammans med AIK sämst på det.
AIK har dock en match mindre spelad.
Modo har tagit in 10 (!) poäng och 16 mål på oss, på enbart 8 matcher.
Tydligen lönar det sig ibland att lägga ut ett antal miljoner på spelare.
Vi är just nu elitseriens sämsta lag.
Vad som än gjordes under uppehållet så var det helt klart fel.
Vi är nu i fritt fall mot kvalserien.
Alla synder vi hade i början på serien är tillbaka.
Vi släpper in många mål.
Speciellt i numerärt underläge.
Men tydligen ska inget göras i spelarväg hos Brynäs.
Två raka matcher nu som varit förlorade tidigt.
Jag fick tyvärr rätt i att det var i dag den obligatoriska
storförlusten kom mot Modo borta.
Två pinsamma insatser i rad nu.
Man börjar känna igen en kvalseriesäsong nu.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Huss: Men med tanke på det populära ordet kontinuitet så lär han bli kvar oavsett. Du kan ju fatta vilket prestigetapp det skulle vara för Sundlöv att sparka Czarnecki.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
70 Rodrigues: "Jag tror att spelarna har slutat att spela för Czarnecki?"
Du kan nog ta bort frågetecknet där.
Det verkar faktiskt som de fullständigt struntar i honom i varje fall. Inte för att jag tror att NC finns kvar till nästa säsong men nu är det verkligen upp till bevis. Uppenbarligen fungerar inte hans ledarstil längre, laget förlorar jämna matcher, gör dippar ner till div 1 nivå och det verkar vara allmän pyspunka mentalt.
Du kan nog ta bort frågetecknet där.
Det verkar faktiskt som de fullständigt struntar i honom i varje fall. Inte för att jag tror att NC finns kvar till nästa säsong men nu är det verkligen upp till bevis. Uppenbarligen fungerar inte hans ledarstil längre, laget förlorar jämna matcher, gör dippar ner till div 1 nivå och det verkar vara allmän pyspunka mentalt.
« Föregående · 1333603 · Nästa »
www.namnlista.se/sparka-czarnecki-brynas-if