MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
« Föregående · 1704342 Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Rätt ok första. Vi släpper inte till något alls förutom målet. Inget jättetryck framåt men helt ok. Bra backspel i egen zon å ollas lugn och skön
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Zappaholic: Typiskt Modomål. Finns inget lag som har sån jävla tur mot oss som Modo. Dom får väl hoppas på att domarna fortsätter blunda/missa solklara utvisningar, det är ändå deras enda hopp ikväll. Känns som att vi gått lite på halvfart och ändå dominerar.
+ 11
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Typiskt. Men 1-2 får vi ta, första målet räknas knappt. Har Salmela spelat eller vad hände där? Haft halva ögat på matchen
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Det där ska fan inte kunna hända.. 3 sekunder kvar att bevaka och ni kan fan inte ens vrida på huvet? Det där ska de fan ha en rejäl utskällning för.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Hur är det möjligt att Brynäs år efter år så ofta släpper in mål i slutsekunderna? Det är ju helt jävla bisarrt, galet och osannolikt.
Sämst i första som vanligt domaren.
Sämst i första som vanligt domaren.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Alldeles för lojjt och okoncentrerat på reduceringen. Väldigt onödigt att bjuda på det. Bra period annars där ledningen borde vara 3 mål istället för 1.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
KÖÖÖÖÖNSORD!!!!
Satt å väntade på det. Hur FAN kan man tillåta detta????? Tre jävla sekunder. Typiskt Brynäs får man säga. Dåligt!
Satt å väntade på det. Hur FAN kan man tillåta detta????? Tre jävla sekunder. Typiskt Brynäs får man säga. Dåligt!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Brynäsgubbe: Haha...
Djuse får ett snedskär och tappar balansen. 4 domare ser fortfarande ingenting....
Djuse får ett snedskär och tappar balansen. 4 domare ser fortfarande ingenting....
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Bra kontroll i denna perioden. Brynäs är mkt bättre (modo är bleka). Tycker Porseland är så seeeeg och tar massa konstiga passningar.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
70 Rodrigues: Kung Olllllllllllllaaaassss!!!
Smart styrskott av Pudas bäddar...😀
Smart styrskott av Pudas bäddar...😀
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Vilken bra prestation av Ollas. Han borde få andra-assist på sitt egna mål där.
0-2 Ollas (Pudas, Ollas).
0-2 Ollas (Pudas, Ollas).
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
70 Rodrigues: Ett typiskt brynäsmål yrar en cyklop i Cyklopboken.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Spelar vi som mot Rögle (sämsta matchen) blir det nog kryss, annars vinner vi.
Självklart kanske vi hittar ett nytt lågvattenmärke i denna match, men jag har lite svårt att tro det.
Självklart kanske vi hittar ett nytt lågvattenmärke i denna match, men jag har lite svårt att tro det.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Brynäsgubbe: Det ser för bra ut, ett bakslag ligger på lut. Vår svit mot Modo är overkligt lång. Hoppas jag har fel för vi är klasser bättre än Modo.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Carl Lejonkräk: Varför tror du Brynäs faller ihop så fullständigt idag?
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Tippar vinst 4-1 Scott, Kilas (dags nu), Johnson och Rödin målar!
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
70 Rodrigues: mitt tips Mody 6 Brynäs 1
Brynäs mål görs av Anssi Salmela efter 46 sekunder av den första perioden.
Brynäs mål görs av Anssi Salmela efter 46 sekunder av den första perioden.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
KulaShaker: Vilken lättnad, annars hade jag känt nig manad.
Nu kan jag dock tro på en seger om än en knapp sådan. mOdOröv - Brynäs 1-2
Nu kan jag dock tro på en seger om än en knapp sådan. mOdOröv - Brynäs 1-2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Clarence: Skönt att du den här gången tar på dig den tunga rollen av att vara Brynässupportrarnas Ior!
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Optimismen flödar, märker man. Så även om det bjuder mig emot vill jag åter leka motvallskärring inför ikväll. Förlust med 3-2... När "alla" är optimistiska och tippar seger har det hänt ganska många ggr att det utmynnat i en besvikelsens afton. Men hoppas jag får fel!
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Tippar 2-6.
Mål av Rödin (2), Scott, Salmela, Kilström, Po Westerholm.
Mål av Rödin (2), Scott, Salmela, Kilström, Po Westerholm.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
70 Rodrigues:
Jag hoppas verkligen på seger i kväll då Modo är ett av de lagen jag hatar lite extra att förlora mot.
Jag hoppas verkligen på seger i kväll då Modo är ett av de lagen jag hatar lite extra att förlora mot.
+ 1
« Föregående · 1704342