MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
« Föregående · 1704202 Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
70 Rodrigues:
Jag hoppas verkligen på seger i kväll då Modo är ett av de lagen jag hatar lite extra att förlora mot.
Jag hoppas verkligen på seger i kväll då Modo är ett av de lagen jag hatar lite extra att förlora mot.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Tippar 2-6.
Mål av Rödin (2), Scott, Salmela, Kilström, Po Westerholm.
Mål av Rödin (2), Scott, Salmela, Kilström, Po Westerholm.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Optimismen flödar, märker man. Så även om det bjuder mig emot vill jag åter leka motvallskärring inför ikväll. Förlust med 3-2... När "alla" är optimistiska och tippar seger har det hänt ganska många ggr att det utmynnat i en besvikelsens afton. Men hoppas jag får fel!
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Clarence: Skönt att du den här gången tar på dig den tunga rollen av att vara Brynässupportrarnas Ior!
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
KulaShaker: Vilken lättnad, annars hade jag känt nig manad.
Nu kan jag dock tro på en seger om än en knapp sådan. mOdOröv - Brynäs 1-2
Nu kan jag dock tro på en seger om än en knapp sådan. mOdOröv - Brynäs 1-2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
70 Rodrigues: mitt tips Mody 6 Brynäs 1
Brynäs mål görs av Anssi Salmela efter 46 sekunder av den första perioden.
Brynäs mål görs av Anssi Salmela efter 46 sekunder av den första perioden.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Tippar vinst 4-1 Scott, Kilas (dags nu), Johnson och Rödin målar!
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Carl Lejonkräk: Varför tror du Brynäs faller ihop så fullständigt idag?
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Brynäsgubbe: Det ser för bra ut, ett bakslag ligger på lut. Vår svit mot Modo är overkligt lång. Hoppas jag har fel för vi är klasser bättre än Modo.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Spelar vi som mot Rögle (sämsta matchen) blir det nog kryss, annars vinner vi.
Självklart kanske vi hittar ett nytt lågvattenmärke i denna match, men jag har lite svårt att tro det.
Självklart kanske vi hittar ett nytt lågvattenmärke i denna match, men jag har lite svårt att tro det.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
70 Rodrigues: Ett typiskt brynäsmål yrar en cyklop i Cyklopboken.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Vilken bra prestation av Ollas. Han borde få andra-assist på sitt egna mål där.
0-2 Ollas (Pudas, Ollas).
0-2 Ollas (Pudas, Ollas).
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
70 Rodrigues: Kung Olllllllllllllaaaassss!!!
Smart styrskott av Pudas bäddar...😀
Smart styrskott av Pudas bäddar...😀
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Bra kontroll i denna perioden. Brynäs är mkt bättre (modo är bleka). Tycker Porseland är så seeeeg och tar massa konstiga passningar.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Brynäsgubbe: Haha...
Djuse får ett snedskär och tappar balansen. 4 domare ser fortfarande ingenting....
Djuse får ett snedskär och tappar balansen. 4 domare ser fortfarande ingenting....
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
KÖÖÖÖÖNSORD!!!!
Satt å väntade på det. Hur FAN kan man tillåta detta????? Tre jävla sekunder. Typiskt Brynäs får man säga. Dåligt!
Satt å väntade på det. Hur FAN kan man tillåta detta????? Tre jävla sekunder. Typiskt Brynäs får man säga. Dåligt!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Alldeles för lojjt och okoncentrerat på reduceringen. Väldigt onödigt att bjuda på det. Bra period annars där ledningen borde vara 3 mål istället för 1.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Hur är det möjligt att Brynäs år efter år så ofta släpper in mål i slutsekunderna? Det är ju helt jävla bisarrt, galet och osannolikt.
Sämst i första som vanligt domaren.
Sämst i första som vanligt domaren.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Det där ska fan inte kunna hända.. 3 sekunder kvar att bevaka och ni kan fan inte ens vrida på huvet? Det där ska de fan ha en rejäl utskällning för.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Typiskt. Men 1-2 får vi ta, första målet räknas knappt. Har Salmela spelat eller vad hände där? Haft halva ögat på matchen
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Zappaholic: Typiskt Modomål. Finns inget lag som har sån jävla tur mot oss som Modo. Dom får väl hoppas på att domarna fortsätter blunda/missa solklara utvisningar, det är ändå deras enda hopp ikväll. Känns som att vi gått lite på halvfart och ändå dominerar.
+ 11
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Rätt ok första. Vi släpper inte till något alls förutom målet. Inget jättetryck framåt men helt ok. Bra backspel i egen zon å ollas lugn och skön
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Förhoppningsvis kan vi utnyttja att Modo har ett par backar som ser fullkomligt livrädda ut så fort dom får pucken. Fortsätter vi trycka hårt så kommer misstagen garanterat dyka upp.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Huge: Ja känns verkligen som vi går på halvfart. Hoppas vi kan vinna ändå! Gäller att inte tänka på att man möter ett sämre lag. Då går det illa!
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Huge:
Ännu mer typiskt Brynäs att släppa in ett den sista minuten av perioderna.
Ännu mer typiskt Brynäs att släppa in ett den sista minuten av perioderna.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Qvarre: Nä Brynäs detta duger icke dags att stäppa upp!
Tycker Sandström ser lite orolig ut!
Tycker Sandström ser lite orolig ut!
+ 1
« Föregående · 1704202
Mål: Scott 2, Johnson och Ollas