Örebro - Brynäs 2019-10-03
« Föregående · 1991566 · Nästa » Till forumet
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
SWEATT: det enda man ev kan ta med sig från ikväll är ett positivt besked gälla de ölund
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
pekka85: hur tänkte Brynäs med att arbeta hårt? Ända som är bra idagr deschneau o ingman
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Dallemas: Vi är, som nästan alla här inne varit inne på, helt felbyggda i år igen tyvärr! Det är faktiskt lite genant med tanke på visioner och målbilder och allt!
+ 1
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
ellis: Nog är det bättre. Det här är ett klassiskt varannandagslag, förra säsongens lag hade nästan aldrig bra dagar.
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
bradberry: De tyckte att det var en häftig värvning för hans brorsa spelar på Old Trafford...
+ 2
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Fan va trött man är på skiten... man försöker starta varje säsong med positiva vibbar...
Det håller ju sådär länge...
Jodå, vi vinner säkert fler guld nån gång, men just nu är det bara trist...
Det håller ju sådär länge...
Jodå, vi vinner säkert fler guld nån gång, men just nu är det bara trist...
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Så jävla pinsamt hur vi viker ner oss gång efter gång. Efter en bra kämparinsats mot DIF så är inte kampviljan för klubbmärket större än så här. Med alla PP:n så finns det ingen ursäkt idag!
+ 1
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Distinkt ÖHK. Vad är vi? Inte ett skvatt bättre än 18/19 visar det sig...
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Back: Mycket som har misslyckats i den här matchen. Örebro gör mål på alla chanser och lite till, försvaret har kollapsat, PP var för dåligt och till råga på allt dåligt som man själva gjort missade domarna ett solklart matchstraff på en spelare som sedermera gjorde en assist till 3-1-målet.
+ 2
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Lindelöf är så jävla usel ikväll...
Hur har Dackell/Inge tänkt där? Han kan inte få många fler matcher...
Hur har Dackell/Inge tänkt där? Han kan inte få många fler matcher...
+ 1
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
bradberry: under all kritik igen... Nu blir det en film Brynäs vänner 🏒
+ 1
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Forsberg 1978: Som sagt, det blir en lång säsong detta. Värva är ett måste. Minsta motgång och de bryter ihop
+ 3
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Peja: Trubbiga framåt och ihåliga bakåt är ingen bra kombo. SHLs sämsta backbesättningen.
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Lindström: säger d igen! Vi är för ihåliga bakåt. Blir ingen trygghet i spelet då.
Vad gör Lindelöf/Lundgren där?
O innan man skrivit klart har Ersson bjudit på ett till.
Vem som helst ser att detta inte kommer att hålla. Vi har för dåligt försvarsspel, avsaknad av grundspel, för dåliga backar...
Vad gör Lindelöf/Lundgren där?
O innan man skrivit klart har Ersson bjudit på ett till.
Vem som helst ser att detta inte kommer att hålla. Vi har för dåligt försvarsspel, avsaknad av grundspel, för dåliga backar...
+ 1
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Peja: ja men brynäsbackarna står ju bara och stirrar puck istället. Desch fick ju åtminstone gå runt men deras spelare kan ju bara kliva rakt igenom
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Tänk vad lätt det är att göra mål egentligen. Bara att åka mellan backarna ju
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
{8624}: En bra prestation. Första riktiga spelmålet som Örebro gör i den här matchen. Desch hade ju ett läge just innan men fick inte till det i avgörande momentet.
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Som vanligt får dom bara åka rakt igenom. Det ska ju inte ens vara en målchans
+ 2
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Kladdet i PP måste upphöra, en halv spelare som skymmer lite halvhjärtat. Restan står i hörnen och bollar gris.
En hög & en låg framför mål sen grotta på alla returer.
Vi låg 12a inför matchen i PP, undrar vart vi ligger om 5 omgångar..
En hög & en låg framför mål sen grotta på alla returer.
Vi låg 12a inför matchen i PP, undrar vart vi ligger om 5 omgångar..
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Huge: Hehe, jo tyvärr så är det väl så. Då special teams är så viktigt i dagens hockey så är det oroande, precis som vårt s.k. anfallsspel i 5-5.
Fast mest orolig är jag för Ölund. Har personligen sett lovande karriärer släckas av dylika tacklingar.
Fast mest orolig är jag för Ölund. Har personligen sett lovande karriärer släckas av dylika tacklingar.
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Huge: Mer kännbart om dom proppar deras målis så han blir borta nån månad 😉 Nu vill jag inte se att vi släpper Lundgren till Örebro då det verkar spricka med Växjö.
+ 1
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Leonardo: Det lyckas dom med då Brynäs inte spelar resolut och med fart. Så fort vi pressar på med fysiskt spel äger vi spelet.
Tyvärr så är Alcen helt osynlig med det spel som han ska spela.
Många som står still och blir uppätna gång efter annan..
Tyvärr så är Alcen helt osynlig med det spel som han ska spela.
Många som står still och blir uppätna gång efter annan..
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Vi får ju fan knappt igenom ett skott och skapar ju inte mycket, tippar på ett skott på en Örebro spelare och ett friläge som dom sätter....
« Föregående · 1991566 · Nästa »