Örebro HK-Brynäs IF 7/1-14
« Föregående · 1606143 · Nästa » Till forumet
Sv: Örebro HK-Brynäs IF 7/1-14
Inget inlägg på 25 minuter här under en match. . Då vet man att Brynäs spelar bra:-)
Sv: Örebro HK-Brynäs IF 7/1-14
Lindström: Där kom Honkens klassiska groda. Inte ett jävla PP har vi fått heller. Nu lär de få energi...
Och där dödade vi den energin. Tackar Harju!!
Redigerad kommentar
Sv: Örebro HK-Brynäs IF 7/1-14
Imponerande av Janne Larsson så långt att våga spela bl a Djoos som han gör.
Redigerad kommentar
Sv: Örebro HK-Brynäs IF 7/1-14
Brynäslegenden: En som däremot inte är berövlig är Sanny Lindström. För jäkla bra som expert. Kunnig och nyanserad.
+ 6
Sv: Örebro HK-Brynäs IF 7/1-14
Lindström: Fy fan vilken jävla filmning. Nu reducerar de säkert bara för det.
Sv: Örebro HK-Brynäs IF 7/1-14
Zappaholic: Löf & Sunken ser RIKTIGT vassa ut!!
Skönt att Brodin får måla lite och att Enter har hittat fart i sitt spel igen!!
Skönt att Brodin får måla lite och att Enter har hittat fart i sitt spel igen!!
Sv: Örebro HK-Brynäs IF 7/1-14
Zappaholic: Började bra men sen föll vi in i raggarhockeyn. Honken darrig och Harju mjuk som sockervadd.
Sv: Örebro HK-Brynäs IF 7/1-14
Lindström: Den här matchbilden passar Örebro som handen i handsken. Raggarhockey, tuta och kör. Allsvensk karaktär.
Sv: Örebro HK-Brynäs IF 7/1-14
Zappaholic: Bänka isf. 8, 55 & Rödin. Maken till statister. Löf ser ut som Lidas i jämförelse.
Sv: Örebro HK-Brynäs IF 7/1-14
rafalski: Byt målvakt. Sen tycker jag att anfallet innan är en solklar interference på en ÖIK:are på vår egen blå.
Sv: Örebro HK-Brynäs IF 7/1-14
Zappaholic: Bara att hålla med + att Honken såg mer än lovligt ihålig ut.
Sv: Örebro HK-Brynäs IF 7/1-14
tjugo8: Slarv! Scott kan bara dumpa ner pucken bakom förlängd mållinnje men istället blir han av med pucken på offensiv blå. Ett kardinalfel...
Sv: Örebro HK-Brynäs IF 7/1-14
tjugo8: JAAAAAAAAA!!
Snyggt mål. Det är Lindgrens mål även om Warg sätter dit den.
Sv: Örebro HK-Brynäs IF 7/1-14
Ett tag sedan "första kedjan" var intakt va? Kan vi hoppas på lite magi?
| 4th Line | 27. Lindgren, Alexander | 29. Warg, Fredrik | 31. Granström, Jonathan | |||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 28. Brodecki, Adam | 14. Westlund, David | |||||
| 3rd Line | 90. Harju, Johan | 9. Enterfeldt, Sebastian | 34. Brodin, Daniel | |||
| 22. Sundqvist, Jörgen | 5. Löf, Simon | |||||
| 2nd Line | 23. Sweatt, Bill | 39. Nordquist, Jonas | 11. Ollas, Jesper | |||
| 8. Persson, Dennis | 55. Jacobsson, Robin | |||||
| 1st Line | 53. Thuresson, Andreas | 41. Scott, Greg | 18. Rödin, Anton | |||
| 3. Djoos, Christian | 13. Gunderson, Ryan | |||||
| Goalies | 1. Starkbaum, Bernhard | |||||
| 40. Holmqvist, Johan | ||||||
Sv: Örebro HK-Brynäs IF 7/1-14
Riktig humörsänkare att läsa om Bertilssons nya skada. Det gäller för oss att förlägga mycket spel i Örebros försvarszon ikväll, vi vill inte ha dem surrandes för mycket i våran zon med kvällens backuppsättning.
Hoppas Starky har en bra kväll.
Sv: Örebro HK-Brynäs IF 7/1-14
70 Rodrigues: Utan Bertilsson blir det svårt. Rent statistiskt så behövs han på banan för att vi skall vinna. Max oflyt med att ha honom och Kilas jr borta när vi möter bottenlagen.
« Föregående · 1606143 · Nästa »