Örebro vs Brynäs 1/3 2014
« Föregående · 1613413 Till forumet
Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
SH: jag håller med. Det ser ut som man inte riktigt vet vad man ska göra?
Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
rafalski: Finns inget spel... Nordans kedja är ok, resten åker och ser ut som man vill att det ska ta slut
+ 3
Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Äntligen ett rätt från domarna.
Starky blir intryckt i kassen av en spelare som är före pucken in i målområdet.
Djoos borta, med vårt flyt är säkert både han och Bertil borta för resten av säsongen...
Starky blir intryckt i kassen av en spelare som är före pucken in i målområdet.
Djoos borta, med vårt flyt är säkert både han och Bertil borta för resten av säsongen...
Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Jösses.
Starky börjar mer och mer se ut som ett bollplank.
Rödin åker och glappar istället för att spela hockey, könns det igen?
Starky börjar mer och mer se ut som ett bollplank.
Rödin åker och glappar istället för att spela hockey, könns det igen?
+ 1
Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Ska Granis vifta så gör det då rejält eller skippa isdansar fasonerna.
Bara löjligt att dutta.
Bara löjligt att dutta.
+ 1
Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Jävlar så tråkig match. Är det inte vid den här tiden på säsongen som hockey ska vara roligt?
Ser mest jobbigt ut.
Ser mest jobbigt ut.
+ 1
Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
dreamland: Jo självklart men i det läget.... det är ju bara att gå ner och spela back om man tappar pucken. Men det klart, självförtroendet är i botten då räknar man i första hand med att tappa pucken och inte att det kan bli en målchans...
Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Haha...
DP låser klubban nedanför handsken och får en tvåa.
Följs upp med ens Puck out.
Medflytet fortsätter...
DP låser klubban nedanför handsken och får en tvåa.
Följs upp med ens Puck out.
Medflytet fortsätter...
Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Kilström börjar likna en riktigt flopp. Att han dessutom gick till oss för att komma närmare Södertälje hjälper inte honom.
+ 1
Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
SH: Antagligen så åker han och byter just för att pucken är under kontroll och att PP precis är slut och det ska in en back istället för extraforwarden som spelar i PP-uppställningen
+ 1
Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
och Kenta går runt i båset och snackar, klappar spelare på axeln. Vår chef står som vanligt med armarna i kors, tuggar tuggummi och hoppas verkligen att vi vinner..
+ 1
Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
smallround: Vafan håller Enterfelt på med...? Full kontroll på puckeni pp då åker han och byter...
Redigerad kommentar
Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
...och varje gång jag uppmärksammar vår supervärvning Kihlström så är det när han tappar puck eller flippar bort något framför eget mål....
Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Lyssnar på radiosporten och stör mig fruktansvärt på att sweatt uttalas " Här kommer Bill Sweeeeet...." Han är ju sjukt söt....
Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
alltså vad fan är det här? Det ser ut som ett möte mellan almtuna-troja ljungby...
DET GÄLLER FÖR FAN EN TOPP 6 PLACERING!!
Redigerad kommentar
+ 2
Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Kom igen vi klonar ollas, vi lägger hela budgeten till nästa år på det :)
+ 1
Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Jesper Ollas skall vara kapten, sportchef och ordförande i Brynäs IF. En hjälte
+ 10
Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Zappaholic: Rönnmark fortsätter sin kräftgång.
Går på en jättediving....
Går på en jättediving....
+ 2
Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Nu förstår jag varför Rödins spel ser ut som det gör..
Han har brutit båda handlederna & fotlederna sen fått grå/grönstarr.
Men det är kul ivf att hans är med!!
I paralympis skulle han dominera i 2a linan!!
Han har brutit båda handlederna & fotlederna sen fått grå/grönstarr.
Men det är kul ivf att hans är med!!
I paralympis skulle han dominera i 2a linan!!
Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
maddog1970: Min analys också . vi har ett bra lag . det har dom visat flera ggr . felet tror jag ligger att spelarna inte har förtroende för tj och lyssnar inte han .
Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
BRYNÄS4EVER NR1: Med undantag av några backar tycker jag truppen ser bra ut...Felet måste ligga i coachningen.
Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Honken: Nu är vi 9a . bara hv kvar som ska passera oss så sässen komplett . tur att örebro inte kan komma ikapp . Synd för sunklöv och tj . en liten miss av ner byggnaden av ett klassiskt lag .
Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Brynäsgubbe:Leksand ligger under med 7 mål....Min dag är redan räddad!
Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
3-1 till Örebro men Tommy har en oerhörd tro på det vi gör.
Han tillägger snabbt i intervjun efteråt att han är ganska nöjd med matchen också.
Han tillägger snabbt i intervjun efteråt att han är ganska nöjd med matchen också.
+ 1
Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Med tanke på att varenda människa på denna jord verkar ha gett upp matchen redan på förhand kniper vi säkerligen två poäng i förlängning.
Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Tips: 6-2 till Örebro.
Vi leder med 2 kassar då kommer det patenterade ängsliga kladd och dutt spelet.
Vi leder med 2 kassar då kommer det patenterade ängsliga kladd och dutt spelet.
+ 2
Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
bifhjärta: 12-1 till Örebro. Nästa säsong har vi Swinger Melin i båset. Tänk om då GP ville komma tillbaka. Han och Swinger fungerade ju utmärkt tillsammans...
+ 2
Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Tycker Gunde kan petas idag. Ser ointresserad ut och 27 matcher sedan senaste målet.
« Föregående · 1613413