PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
« Föregående · 1812794 Till forumet
Sv: PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
Så här dagen e St Patricks Day o iom att jag e lite svag för Irländska toner måste jag säga att Lhc har en vettig hymn
Blev det nått av vårat skräp?
Blev det nått av vårat skräp?
Sv: PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
Samsung: det var budgeterat för samma snitt som ifjol. Dvs 5610 så vi missade med ca200.
Ja det är bara budgeterat för grundserien så allt framöver är "Bonus"
Dom 2 hemmamatcher vi minst får täcker tappet på 200 i snitt kan man rent krasst säga.
Ja det är bara budgeterat för grundserien så allt framöver är "Bonus"
Dom 2 hemmamatcher vi minst får täcker tappet på 200 i snitt kan man rent krasst säga.
Sv: PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
Samsung:
Se denna tråd
Enaranger har säkert koll på budget
O vem räknar på lör-snittet sässe vs sässe?
Se denna tråd
Enaranger har säkert koll på budget
O vem räknar på lör-snittet sässe vs sässe?
Sv: PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
Auchinleck: Mello en lördagkväll? Då föredrar jag ett strömavbrott...
+ 6
Sv: PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
tjugo8:
Det måste vara gardinerna hemma som gör soffan het, den intima känslan... var är lördagsskynkena? = )
Mello i soffan slår ju utgång en lördagkväll varje gång?
Kanske måste göra om krogkonceptet?
Det måste vara gardinerna hemma som gör soffan het, den intima känslan... var är lördagsskynkena? = )
Mello i soffan slår ju utgång en lördagkväll varje gång?
Kanske måste göra om krogkonceptet?
PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
Enaranger:
@joakim2346
15/16 5610
16/17 5425
Blev alltså sämre snitt trots att Leksand gick upp.
Min känsla är att största tappet är lördagarna som känns iskalla, soffan stekhet
@joakim2346
15/16 5610
16/17 5425
Blev alltså sämre snitt trots att Leksand gick upp.
Min känsla är att största tappet är lördagarna som känns iskalla, soffan stekhet
« Föregående · 1812794
Även på Gävlebro ointresse . Hmm inte konstigt att arenan är halvtom iunder säsongen . Tycker det är trist .