Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Stryk 5-2!
Laget som ställs mot Rögle BK
Målvakt
Johan Holmqvist
Robin Rahm
Kedjeformationer
Johan Harju-Sebastian Enterfeldt- Jesper Ollas
Jonathan Granström-Calle Järnkrok-Elias Lindholm
Martin Johansson-Mads Hansen-Emil Molin
Sebastian Lauritzen-Jonas Nordqvist-Daniel Widing
Mats Lavander
Backpar
Dennis Persson-Ryan Gunderson
Jörgen Sundqvist-Victor Berglind
Fredrik Styrman-Simon Löf
Christian Djoos
Btw, här är min lilla önskelista just nu (ska sägas att den sistnämnda kanske är ganska slut, men känns ändå bättre än Löf):
Eliteprospects.com - Jared AulinEliteprospects.com - Mikael WikstrandEliteprospects.com - Alexandre PicardEliteprospects.com - Jeff TambelliniEliteprospects.com - Josef Boumedienne
Steenm:
Nu får Brynäs tagga upp och göra lite mer rätt längre perioder i matcherna..... att dom kan visar dom ju ibland. 2 - 3.
Signar Sundlöv dessa kanske de ger tyngd och energi.
Redigerad kommentar
.
Vinst 1-0
Redigerad kommentar
sylf:
jag vet inte hur många gånger denna säsong jag har hört frasen;
"och så slarvar Brynäs på blå"
70 Rodrigues:
Klart att dert inte var straff.. "Brottet" skedde när gröten var på väg att rinna förbi. Inte när han var fri.
bradberry: Vad pysslar Berglind med på isen?
Det är ta mig tusan alltid minst en back som ska falla ur per match!
70 Rodrigues:
olé olé olé olé!!!
Är det rimligt att tro på någon ny spelare snart? Och när får vi se lite bänkningar och andra kreativa vägar ur "svackan"?
Valbos 3`e lina är inte långt efter.
Känns som man satt sig i en tidsmaskin och åkt tillbaks 4-5 säsonger. Kriget runt 7-8:e plats,spelarna som bryter sina målnollor mot oss, det fippliga nervösa backspelet.
Lauritz ut, Lavander in. Ser jag en misslyckad dragning till av Lauritz som skapar en 3 mot 2 för Rögle så börjar jag fan gråta tror jag.