« Föregående · 2868678 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: SM-final 1 - Brynäs - Luleå
Luleå kör sarg ut efter 0-1 och vi har inget motmedel. Fastnar i samma fälla som Frölunda.
PS
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa
PS
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa
+ 1
Sv: SM-final 1 - Brynäs - Luleå
Perugia som studion säger, vi är för mycket runt deras försvar - vi ligger ju för fan under och måste göra 2 mål denna match - minst.
Sv: SM-final 1 - Brynäs - Luleå
Jockster : positioneringen. Vilket jag skrev. Kliver ut helt fel och gör det omöjligt för sig själv att hinna över
+ 1
Sv: SM-final 1 - Brynäs - Luleå
FI sänyrB:
Så du menar på fullaste allvar att en puck som ändrar riktning & ger Luleåspelaren öppet mål är en målvaktstavla?
Så du menar på fullaste allvar att en puck som ändrar riktning & ger Luleåspelaren öppet mål är en målvaktstavla?
Sv: SM-final 1 - Brynäs - Luleå
Supportern: alltså vi kommet inte göra mål om vi inte kommet in i skottsektorn när vi skjuter.
Sv: SM-final 1 - Brynäs - Luleå
Det som är oroväckande är att energi var mycket högre i den första perioden.
Sv: SM-final 1 - Brynäs - Luleå
Jobbocop: silfverberg står alltså bid sargen när han ska skjuta i pp. Så undermåligt. Vilken pissmatch detta kam bli.
+ 2
Sv: SM-final 1 - Brynäs - Luleå
Nog ingen tvekan om att Brynäs PP och BP gör det omöjligt att vinna SM.
+ 1
Sv: SM-final 1 - Brynäs - Luleå
Undrar om LHF är rädd för längs vägen hem i 2dra?
Spelet i 1 & inledning av 3 period verkar ha samma karaktär medan mer säkerhet i 2dra.
Lite bättre rörlighet i PP men det är ff för lamt. Nästa PP blir väl LHF nu
Spelet i 1 & inledning av 3 period verkar ha samma karaktär medan mer säkerhet i 2dra.
Lite bättre rörlighet i PP men det är ff för lamt. Nästa PP blir väl LHF nu
Sv: SM-final 1 - Brynäs - Luleå
lapad: Luelå sätter hög press med många spelare. Brynäs måste lära sig att få ut pucken ur egen zon snabbare. Det är samma med special teams, för lågt pucktempo.
Får vi inte ordning på det så tar Lule hem det här.
Får vi inte ordning på det så tar Lule hem det här.
+ 1
Sv: SM-final 1 - Brynäs - Luleå
Kan någon på plats förmedla ner till båset att vi ligger under.......
Sv: SM-final 1 - Brynäs - Luleå
Gavve: Helt rätt men blir det mål bakåt brukar det avgöra matcherna lika ofta. Får hoppas på press i 3e nu och utjämna
+ 2
Sv: SM-final 1 - Brynäs - Luleå
Bockensdricka: Så länge vi inte gör några mål framåt spelar dock målvaktsspelet inte någon som helst roll. Mycket kan vi lasta Källgren för men kanske inte antal mål framåt :)
+ 3
Sv: SM-final 1 - Brynäs - Luleå
Gavve: Ja kanske blir Persson skada avgörande , ser darrig ut på flera ingripanden också med flera returer.
+ 2
Sv: SM-final 1 - Brynäs - Luleå
rafalski: Så är det. Men vi är tillräckligt bra för att vända det här.
+ 5
Sv: SM-final 1 - Brynäs - Luleå
FI sänyrB:
Förklara ingående hur Luleås mål är en målvaktstavla.
Vi övriga poppar popcorn så länge ....
Förklara ingående hur Luleås mål är en målvaktstavla.
Vi övriga poppar popcorn så länge ....
+ 4
Sv: SM-final 1 - Brynäs - Luleå
Gavve: ja tyvärr så. Men tyvärr kommet vi inte riktigt till. För enkla skott eller så bommar vi.
Sv: SM-final 1 - Brynäs - Luleå
{9382}: Ward har 92.42% och 1.68 i GAA i hela slutspelet. Det är inte direkt bara i denna match han är bra i.
Källgren har 87.7% och 2.9 i GAA i jämförelse. Tycker nog Ward hyllas med all rätt.
Källgren har 87.7% och 2.9 i GAA i jämförelse. Tycker nog Ward hyllas med all rätt.
+ 2
« Föregående · 2868678 · Nästa »
Ward kommer ut helt fel där