1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779467 inlägg · 7967 ämnen
« · 2863799 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Sånt jävla underbetyg till tränarna när det kommer till special teams, man skäms

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Forsberg 1978: sluta klaga på Källgren för helvete.

Alla 3 mål har exakt samma orsak bakom sig.


Passiva utespelare som bara står där/spelar bort pucken eller tar idiotutvisningar

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Byt ut Källgren en gång för alla. Vi klara os lika bra ( illa) med en junior.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Sjukt starkt att vända 0-2 underläge.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
det är sååå många fel så man blir gråtfärdig.. hur fasen kan kan lindstein få spela bb...


Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Falken: och där gick säsongen...

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
SuneMangs: Och, han är totalt jävla urusel i mål!

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
SpecterV2: bra period av söderström.... not

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
OveForShow:
Blir nån mer Uberbillig utvisning snart

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Det här var säsongen , ingen målvakt , inget pp , inget BP, så jävla kassa

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Gavve: BP är uselt men frågan är om inte utvisningarna är frustrationsutvisningar som är en konsekvens av det urusla PP-spelet.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Forsberg 1978: Källgren ser ingenting.
Den här perioden får Söderström ta på sig till 80%. Ruskigt uselt jävla besluttagande.
Saik behöver knappt vara bra.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Ja Söderström har varit riktigt kass i slutspelet tyvärr.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
De här är de sämsta skite jag sett.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Knappast Källgrens mål. Han ser ju noll/är helt skymd av svart spelare.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Stänger av matchen nu...

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Peja: nej, det här får söderström ta på sig

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
BIF Kungen: bottenlös period.

Lindstein måste få ut pucken, Källgren tar inte den heller, målskytt grisen Pudas.., fy faan

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Forsberg 1978: Skräll att slipsen inte tar ett fucking skit, och garanterat årets billigaste tvåa av h*rdomarna

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Forsberg 1978: Lägger du den på honom? Ingen av backarna som inte får bort spelare framför mål? Jävla pajas

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Sönderström kan glömma NHL nu..
Sämst i hela slutspelet och borde sitta nu. Markera för fan!

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Ticko : Pinsamt, Vårt bp är ett skämt och sen hjälper det inte att vi har SHLs sämsta målvakt.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Bra backar vi har! VÄRLDSKLASS!

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Godkväll, söderström fixade en förlust på egenhand.

Tack #9.

Han ska inte spela något mer denna semi. Skicka han till USA redan nu.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Helt jävla otroligt.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
lapad: Bänka alla backarna?

Det är ju enbart special teams som gör att Brynäs ligger under nu.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Byt ut sållet nu tack !

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Bockensdricka: Att PP inte fungerar är inte det stora problemet. Det är att vårt BP inte alls fungerar. Vi kan gå till final med 0% i PP men inte med 0% i BP.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
lapad: Han har hur mycket tid som helst men lyfter inte på huvudet utan bara vispar iväg rakt till saik spelare.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Forsberg 1978: HAN SER INTE ETT PISS.


Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Men vi har i alla fall bra powerplay- och boxplaytränare.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Banjo lirarna är OKade att ta 63638229 skär och tackla 2 min efter man spela pucken ifrån sig.

In med kött nu och låt Söderström vila.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Söderström din jävla idiot. Vi faller ihop som ett korthus.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Och Källgren tar inte en jävla puck,bort med skiten!

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Bockensdricka:
Lindstein.....
Vi fortsätter spela Lindstein..

Kom igen, vi kör lindstein i pk också...

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Silfver: Söderström skjuter sina NHL-chanser i sank såhär långt i semispelet.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Silfver: Lindstein för 17!!!!!!

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Silfver: Bänka Lindstein

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
{10638}: Jag sa ju att Söderström skulle ha lämnat både isen och klubben efter hans megaidiotiska tilltag. Nu ordnar han 3-2 till dom också. 2 poäng den här matchen för Söderström. 🤬🤬🤬

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Bänka Söderström. Tål man inte att bli tacklade så får man spela innebandy. Söderström har på egen hand vänt denna matchen. Tack, Viktor.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Gavve: Han är helt off idag. Hur skall det gå i NHL undrar man?
Var är Bengtsson i bp?

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Vi kommer aldrig vinna semin så länge PP inte funkar. Skellefteå gör mål på alla sina.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
{10638}: då har han gett bort två mål idag.... Och scott ett kom igen nu.... In med Leo nu.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Varför inte timeout

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Så jävla onödigt Söderström. Vilken jävla primadonna. Tror att han är kung. Fy fan.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Vad fan har hänt med söderström??

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
går bra för nu för söderström....

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Alvin : Spelar ingen roll, varför ger Söderström dem möjligheten att blåsa?

Plocka av pojken nu, han ska inte spela något mer i semin.

« · 2863799 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)