« Föregående · 2869601 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Zappaholic: Det var en missad pass i uppspelet som gjorde att Luleå höll kvar pucken.
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Borde varit en utvisning på Allard. Flyttar kassen medvetet. Tydligt också.
+ 2
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Otroligt dålig start, dags att laget vaknar nu istället för att bara stå still i defensiv zon innan Källgren haters dyker in.
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Brynäs akilles-häl i år. Så sjukt dåliga i starten. Trots att Gällstedt poängterat det 100 gånger.
+ 4
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Silfverberg som slår dåliga passen och sover framför eget mål :(
+ 4
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Farsang: Yes, för dåligt av våra ledande gubbar. Upp på hästen nu!
+ 3
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
BIF Kungen: Silfverberg sov där men det började med en dålig backpar, Djoos?
+ 2
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Satan så dåligt. Rutinerade Djoos, Silfverberg och Larsson som tror det är allmänhetens åkning.
+ 4
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Slaven82: börja med felpass silfverberg. Men huuuur kan man stå ensam vid mål??
+ 1
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
havre: Haha, förlåt. Det var ingen kritik mot din sängtid ikväll.
+ 1
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Kom igen nu Brynäs, krossa lapparna och gå upp till 2-0 i matcher!!
+ 1
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Man bara vrider upp volymen å ryser när introt går!
Men avgör gärna inom 3 perioder nu gubbar, har ju jobb imorgon!
Men avgör gärna inom 3 perioder nu gubbar, har ju jobb imorgon!
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Hoppas man avgör innan tredje perioden så jag kan gå och lägga mig.
+ 1
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
{9867}: Nu är väl Karlstad inte världens roligaste stad…även om solen tydligen alltid skiner där…
+ 1
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
{9867}: Var väl Mario Kempe som valde att lämna. I övrigt vill jag se grabbarna göra en schweizerost av Ward. Sen lider påsken mot sitt slut nu så mosa kycklingen också!
+ 1
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Lulessss: håller med angående tiden, ”pengarna måste in” för TV4…
+ 2
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
havre: Nu är du ogin och missunnsam. Jag kan tycka att han kan förtjäna exempelvis en tackling så hård att skridskorna blir kvar på isen.
+ 1
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Zappaholic: Det är det nog för alla. Inte så att han ”vill” lämna.
Förövrigt, horribel tid för matchen idag!
Förövrigt, horribel tid för matchen idag!
+ 1
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Lulessss: Får han ett anbud med dubbel lön från Schweiz så blir det nog svårt att tacka nej
+ 1
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
lapad: håller med, Clints fys, Svrcek fart och intensitet, saknas verkligen
+ 2
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Jugge: har det inte hänt förut att spelare vill lämna Luleå mitt i säsongen? Inget konstigt för vem vill bo långt norrut där solen aldrig skiner, spela världens tråkigaste hockey inför landets sämsta och mest okunniga fans? Lycka till ikväll. Sen match, hoppas ni kan hålla er vakna.
+ 4
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Synd att Bertil inte kan spela, då hade han säkert visat Shinnimin om vart skåpet ska stå. Utöver Bertil saknar jag väldigt mycket Svrcek, grabben är överallt när han är på isen. En mardröm för motståndarna.
+ 4
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Fofi : KRAFTIG överdrift att han vill lämna Luleå, men jaja. Trivs hur bra som helst.
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Jag sa i semin att jag hellre möter Luleå än Frölunda i finalen för att OM Brynäs skulle förlora så unnar jag Bulan ett SM-guld mer än Rönnberg... Men sen kom jag på att Shinimin spelar i Luleå och han förtjänar verkligen inte något alls.
+ 11
« Föregående · 2869601 · Nästa »
Kan ngn som är på plats i hallen kila ned i BIF:s omklädningsrum & berätta att matchen har börjat ?