« Föregående · 2937263 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: En riktig skituvisning. Antar att Shitmin väntade in junioren och tajmade sin vurpa perfekt.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Horace76c: Raftheim glider bakom shinnemin. Fiskaren tvärnitar framför vår man . Vår man kör in i fiskaren och fiskaren lägger sig ner . Zebran ser möjligheten å hjälpa luleå . Hur var det nu . Luleå leder väl statsen på filmningar ???
+ 10
Sv: A proposito de nada
Som jag skrivit tidigare. Det blir slutspel i år. Kommer bli bättre ju längre säsongen går. Clara ska stå, snart är Källgren tillbaka och förhoppningsvis några backar + något nyförvärv.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Silfver: Ja jag gillar verkligen att Raftheim har varit en nagel i ögat på Nurmi under matchen.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Wow vilken islossning i andra.
Viktigt att hjälpa Clara nu, en hållen nolla hade varit betydelsefullt ur flera perspektiv
Viktigt att hjälpa Clara nu, en hållen nolla hade varit betydelsefullt ur flera perspektiv
+ 1
Sv: A proposito de nada
Horace76c: Men kom igen nu, Shinnimin stannar framför honom och Raftheim snubblar på honom.
+ 9
Sv: A proposito de nada
parks: Ja, alla matcher känns otrygga i år, jämfört med förra året, hur mycket vi än leder med.
+ 3
Sv: A proposito de nada
HitTheLights: Mycket märklig utvisning. Tycker Raftheim har gjort det riktigt bra så här långt. Vesel har haft det svårare.
+ 6
Sv: A proposito de nada
underbar period men glöm inte vi har tappat 4-0 ledning mot detta lag.. det är långt ifrån över..
+ 1
Sv: A proposito de nada
Tänk om AJF hade haft någon snabb med sig då han upphäver icing - då hade vi kunnat utnyttjat hans speed
Sen snyggt BP, viktigt utfall
Sen snyggt BP, viktigt utfall
+ 2
Sv: A proposito de nada
Petrov: är det konstigt att man föraktar svenska SHL domare? Maken till avsaknad av fingertoppskänsla! Där ville domaren hitta en utvisning till varje pris.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Rodrigo:
Jamen va fan är raftheim där o hugger för ens? Pucken är ju inte i samma zon ens....
Jamen va fan är raftheim där o hugger för ens? Pucken är ju inte i samma zon ens....
+ 1
Sv: A proposito de nada
Jag skrev innan säsongen att jag trodde Lucas Petterson skulle bli en positiv överraskning. Trodde inte lika mycket på Svrcek i år.
Men AJF blir ju fan sämre och sämre.
Rödin fortsätter vara kung
Men AJF blir ju fan sämre och sämre.
Rödin fortsätter vara kung
+ 2
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Nu gjorde de lokala domarna entré. En uppenbart felaktig utvisning.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Jonjo: Snyggt och äntligen en omställning som ger utdelning. Bra Pettersson!
+ 3
« Föregående · 2937263 · Nästa »