SÄSONGEN 2017-2018
« Föregående · 1840120 · Nästa » Till forumet
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Man börjar nästan betrakta det som en gåta att stora delar av detta laget kunde spela så bra hockey för bara ett halvår sen. Vad tusan har t ex hänt med en sån som Paille? Och Palushaj börjar man också så smått ifrågasätta.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Jan Grismöbel: Jag tycker det är för tidigt att flytta på Melin. Har läst någonstans att ett tränarskifte sällan blir till det bättre, rent statistiskt sett. Men där är jag osäker.
Har han med sig omklädningsrummet? Tror spelarna på honom? Det är viktiga frågor att ta ställning till vid eventuellt tränarbyte. Och framför allt, vem finns på marknaden att ta in?
Har han med sig omklädningsrummet? Tror spelarna på honom? Det är viktiga frågor att ta ställning till vid eventuellt tränarbyte. Och framför allt, vem finns på marknaden att ta in?
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Chanzone: Är fruktansvärt trist å se inställninge på våra spelare som missade sm guldet på övertid i match 7 . Va fan är problemet ?? Tränaren? Hopsättningen av laget ? Kemin mellan spelarna . ? Ett är säkert Zanetti liljevall och capo måste bort och ersättas . Bestäm er , vem ska vakta kassen ?? Satsa på Felix . En trött tränare som gått ut på datumet . Ska Roger bytas ut .? Ja enligt mig .
+ 8
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
bradberry: Stark var den väl inte men hade vi utnyttjat fem minuter i PP, vilket man ska göra, hade vi haft chans på poäng.
Jag vidhåller att när de gör sina två snabba så är det den stora anledningen till att spelet hackade ihop. Bra och jämn förstaperiod där vi tävlar med Färjestad.
Jag är fortsatt positiv.
Jag vidhåller att när de gör sina två snabba så är det den stora anledningen till att spelet hackade ihop. Bra och jämn förstaperiod där vi tävlar med Färjestad.
Jag är fortsatt positiv.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Pigalle: Nja, beror på vad du menar med "räddas" det. Alla toppfunderingar är i alla fall bortblåsta - brutalt. En rädda-skinnet-säsong är väl det enda vi har att se fram emot nu. Nån metamorfos med det här laget är ju bara att glömma nu. Sju omgångar är tillförlitligt att slå fast det.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Om man letar efter ljuspunkter så är den enda kvarvarande att säsongen är relativt ung och kan fortfarande räddas. Då krävs dock en omedelbar åtgärd att Bengtzén och detta helst innan SAIK-matchen. Melin ser helt desorienterad ut och ger ett fullständigt uppgivet intryck i intervjun efter matchen. Det är tydligt att han har tappat omklädningsrummet...
#Melinout
#Melinout
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Melin: "Kunde inte locka fram det jag ville idag, vet inte varför."
Jag vet...................
Jag vet...................
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge: Vi är inte ens i närheten ikväll, vårt mål är slumpartat och förutom det så skapar vi ingenting.
Vad göra?
Ska Melin vara kvar?
Vad göra?
Ska Melin vara kvar?
+ 4
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Tufft motstånd idag mot bästa laget just nu. Bra första, 2 snabba och psykologiskt jobbiga i arslet i andra som vi inte hämtar oss ifrån. Stark forcering i sista men ingen utdelning.
Dom avgör istället med 4-1 på en kontring efter vårt PP i 5 minuter utan utdelning.
Nya tag mot SAIK....
Dom avgör istället med 4-1 på en kontring efter vårt PP i 5 minuter utan utdelning.
Nya tag mot SAIK....
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
bradberry: Det som känns oerhört trist är att minnet man hade av Roger Melin var ett fint sådant med guldet 99 exempelvis. Nu kommer han bli ihågkommen som Tommy Jonsson 2.0
+ 5
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Den stora skillnaden mellan lagen är nyförvärven. FBK:s nya spelare har gjort laget bättre. Brynäs värvningar har gjort laget sämre.
+ 3
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: Fortsätter det här spelet kan vi stänga av alla sektioner utom hemmastå.....
+ 8
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Synd!
En lovande förstarond skänkte tillförsikt.
En usel andra och trög tredje förstör allt. Vart står laget egentligen? Stundtals kan man mäta sig med topplagen för att ibland gå ner sig nå bedrövligt... Jag tycker dessutom matchning och ihopsättning av laget saknar vett... Jag ställer mig frågande till hur Melin o Sjödda tänker där...
En lovande förstarond skänkte tillförsikt.
En usel andra och trög tredje förstör allt. Vart står laget egentligen? Stundtals kan man mäta sig med topplagen för att ibland gå ner sig nå bedrövligt... Jag tycker dessutom matchning och ihopsättning av laget saknar vett... Jag ställer mig frågande till hur Melin o Sjödda tänker där...
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Lagom besviken på... allt egentligen. Snacka om att den här föreningen inte vet hur man bygger vidare på framgång. Vi vinner över lagen vi ska vinna över, sedan lägger vi oss totalt när en bra värdemätare kommer. Melin står och sover i båset och skapar ingen som helst energi för laget.
Vintermörkret som kommer nu känns ju lagom roligt när Brynäs tydligen suger också. Att vi aldrig ska kunna etablera oss. Så jävla less.
Vintermörkret som kommer nu känns ju lagom roligt när Brynäs tydligen suger också. Att vi aldrig ska kunna etablera oss. Så jävla less.
+ 10
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
bradberry: Frågan är hur fan man tänker när man har en PP-kedja med Kilström, Alcén och Paille? Inte konstigt att det är svårt att göra mål i 5 min PP när den ena formationen är kass.
+ 8
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Kvällens insats är ett skämt, ingen är öht intresserad av att vinna. Sparka Melin nu, han tillför ingenting.
+ 3
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Lindström: Det lutar åt att det blir att kriga för att slippa de nedre strecken. Slutspel verkar avlägset....
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Melin ska bort liksom Zanetti, Caparouso, Lilljewall!!! GÖR NÅGOT FÖR HELVETE BENGTZEN!!!
+ 3
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Man hade gärna varit med och lyssnat på hur Melins "attack" lät egentligen. Ser framför mig något liknade som Allan Linnér i P1...
Länkar:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/bRWzl/aker-runt-och-tycker-man-ar-battre-an-man-ar
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/bRWzl/aker-runt-och-tycker-man-ar-battre-an-man-ar
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Håller med, Brynäs är inte ens nära! Färjestad spelar ut oss idag...
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
munkas: Paille i PP????
Ser man inte att det är Div 1-klass på honom just nu...? Vafan gör han i PP???
Ser man inte att det är Div 1-klass på honom just nu...? Vafan gör han i PP???
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Lindström: blir så trött.... Ses nästa säsong om inte melon och sjöddda blir sparkade
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Nä skiter i matchen nu. Nu tar jag öppnar ett par flaskor vin. Ha en trevlig helg alla Brynäsare!
+ 3
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Gillar ändå att de satsar på att ta avslut direkt hela tiden i PP. Bomba målet bara inte passa runt.
« Föregående · 1840120 · Nästa »
Vad vet vi om hur laget spelar?
Om hur stämningen är i laget?
Vad vet vi om hur laget ska spelas?
Vi är ju inte runt laget varje dag.
Vi är ju inte anställda av Brynäs för att leda laget.
Vad kan vi egentligen....
Men man kan som supporter undra vad som hänt.
Man kan även undra vad #44 skrek till laget som inte Sanny vågade återge.
Jag gav Melin 10 matcher på sig innan jag skulle döma honom.
Det börjar närma sig nu...
Det man kan hoppas är att #36 får fortsätt centra i första.
FORZA BRYNÄS !!!!!!!!