SÄSONGEN 2017-2018
« Föregående · 1873989 · Nästa » Till forumet
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: tyvärr nr 22 ute o missar tackling o sen hinner han inte med tillbaka
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Trodde L Nilsson skulle dominera stort men han ser ju ut att hålla allsvensk klass....
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge: herregud vilken fruktansvärt dålig analys o försvarstal! Om då Bif får en veckas vila innan play in så ska vi förlåta dem om de gör en dålig period!
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Leonardo: Tror de kollar höga klubban men den var väl inte ens nära att vara hög?
Vilken pissig domarinsats där. Först släpper de två hakningar och tar den tredje. Självklart en brynässpelare.
Vilken pissig domarinsats där. Först släpper de två hakningar och tar den tredje. Självklart en brynässpelare.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Suck........................... Jävla stillastående hela tiden. Seriöst en tvååring kan läsa deras spel bättre.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: He, he mmm, vill ha en tvåa nu så vi kan slappna av en liten stund
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
pekka85: Han har ju till o med haft lite fart under skridskorna idag :) River o sliter, bra, tacksam
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge: Ska jag skriva om läsförståelsen för dig Huge som du så raljant brukar göra? Slutsatsen var att han blandar och ger. Tycker inte du det? Eller förresten glöm det!
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Han glimtar till vid enstaka tillfällen. Men bättre det än aldrig. Syns att han ändå besitter nåt fördolt.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: Yeees äntligen! Trots att spelet hackar så tycker jag vi var värda det där.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Man kan ju tro att de är robotar... 3 mot 2a och de åker bara rakt in i motståndar-klubban... Enkelare brytning finns ju inte.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Vilken jävla dålig ishockey... Känner hockeyintresset börjar svikta betänkligt. Brynäs spelar dåligt. Brynäs spelar tråkigt. Något måste till...
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
munkas: Miller är en väldigt ”intressant” spelare. Han kan nagla fast pucken mot två spelare och sedan inte lägga en tvåmeterspassning och i nästa situation vice versa. Mycket konstigt!
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Mitt hjärta gråter av misslyckande den här säsongen.. Men frågan är om inte det kändes som BZ var fel ute förra säsongen men räddades av en enorm formtopp..?!
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic:
Har ni märkt att det väldigt ofta blir friläge för motståndaren när Fälth är inne. Sen en sak till, Clark... hoppas han inte blir kvar nästa år! Filmningar och dumma utvisningar i offensiva zon
Har ni märkt att det väldigt ofta blir friläge för motståndaren när Fälth är inne. Sen en sak till, Clark... hoppas han inte blir kvar nästa år! Filmningar och dumma utvisningar i offensiva zon
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Lindström: Att man öht ska behöva upplysa dig om att spelet kan se ut så här i en förstaperiod, efter ett uppehåll, ringrost och ett par spelare tillbaka efter skada, säger väl allt om dina hockeyanalyser i allmänhet.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{Inkazar: Ludvig ser bra ut för att övriga sågspån är så jäkla mediokra. Ser ut som han spelat i laget från omgång ett. Vad har sjödda för taktiska drag för att ändra matchbilden? ”Som Bulan körde” är min gissning..
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Lindström: Skriv för allt inte "diriktiv", Lindström. Rättstavaren hugger som en kobra då...
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
ellis: Nä jag tar det inte med jämnmod men alla måste inte låta som Lindström här på forumet.
Man kan vara besviken över säsong och spel ändå
Man kan vara besviken över säsong och spel ändå
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Lindström: Din inlägg i motgång håller heller inte någon \"Nasa-nivå\".
Ingen här är väl nöjd över spelet. Ser inget vidare ut. Men man måste inte låta som ett blöjbarn i motgång så fort det ser surt ut på isen.
Ryck upp dig nu, Lindström!
Ingen här är väl nöjd över spelet. Ser inget vidare ut. Men man måste inte låta som ett blöjbarn i motgång så fort det ser surt ut på isen.
Ryck upp dig nu, Lindström!
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge: Upplys oss om alla detaljer som Sjödda tryckt på nu under uppehållet, känner du som han att laget följer dom givna diriktiven?
Känner du att laget visade upp vad som sagts?
Känner du att laget visade upp vad som sagts?
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Jovissr men du verkar ta det lite med jämnmod. Vi var bättre än båda förra säsongen. Varför ska det behöva vara en tillfällighet?
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
ellis: Vem har pratat om att acceptera? Jag skriver bara vad jag anser. De är bättre hockeylag än vad vi är.
Ta dig en titt i tabellen så förstår du säkert också
Ta dig en titt i tabellen så förstår du säkert också
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Lindström: Haha hur får du det alltid till att det är ”viljan” som är problemet så fort inte spelet funkar? Det är en så enormt enkel och ytlig analys utan grund.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: "De är ju mycket bättre lag än vad vi är"
Och det ska vi bara acceptera så där? Så var det väl knappast tänkt i höstas, sett till förra säsongen.
Och det ska vi bara acceptera så där? Så var det väl knappast tänkt i höstas, sett till förra säsongen.
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
kennys: Det ser du väl, Huge har ju sagt det...
Rena rama Nasa nivån på allt från Sjöddas nya skjorta till Blommans hasande på isen!!
Rena rama Nasa nivån på allt från Sjöddas nya skjorta till Blommans hasande på isen!!
« Föregående · 1873989 · Nästa »